سرویس: غیر تولیدی » نقلی 05:42 - سه شنبه 08 بهمن 1392

اکبر عبدی گربه غوله می‌شود

سیدجواد هاشمی اعلام کرد که فیلم تازه‌اش با نام «شهر گربه‌ها» اواخر امسال با بازی هومن عبداللهی در نقش پنگول دیگر هنرمندان برنامه رنگین کمان و اکبر عبدی در نقش غول کت کلید می خورد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری اصفهان شرق به نقل از مهر، سیدجواد هاشمی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون ایران از ساخت فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها» خبر داد و در این‌باره اظهار کرد: این فیلم در ادامه فیلم سینمایی قبلی من نیست و اگر خدا بخواهد قسمت دوم و سوم آن اثر در صورت تامین بودجه به زودی خواهم ساخت اما این کار برای کودکان و نوجوانان است و پروداکشن و بودجه بزرگی دارد فکر می کنم با اقبال تماشاگران روبرو خواهد شد.

وی افزود: هومن حاج عبداللهی و دیگر دوستان و بر و بچه ها منتسب به برنامه «رنگین کمان» در این کار بازی می کنند و اکبر عبدی نیز جزو بازیگران ماست. اجازه بدهید از گفتن اسامی دیگر که حضور آنها قطعی نشده پرهیز کنم فعلا خوشبختانه آقای عبدی به من لطف کردند و برای حضور در این فیلم پاسخ مثبت داده است.

هاشمی که نویسندگی «شهر گربه‌ها» را نیز بر عهده دارد، یادآور شد: قرار بر این است که انتهای سال 92 فیلم را کلید بزنیم بخشی از لوکشینهای این فیلم باید ساخته شوند. بخشی از کار نیز در جنگل فیلمبرداری می شود کار به صورت اساسی سنگین است تا ما حصل خوبی داشته باشد.

وی درباره داستان این فیلم سینمایی توضیح داد: قصه گربه بازیگوش محبوب بچه‌ها پنگول را روایت می کنیم که او گول یک گربه منفی به نام «غول کت» را می خورد و نقش گربه غوله را اکبر عبدی بازی می کند او برای اولین بار قرار است به گربه تبدیل شود.

هاشمی درباره طراحی گریم فیلم نیز یادآور شد: این کار هم گریم های نظیر کار قبلی ام خواهد داشت و قطعا شهرام خلج طراح گریم این کار خواهد بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.