سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:05 - دوشنبه 30 دی 1392

نگرانی های به حق مدیر پاتخته ای؛

تردید جدی سلطان حسینی برای مدیر کلی ورزش اصفهان

نگرانی های جدی در خصوص عدم تزریق منابع مالی به ورزش اصفهان و طلسم ورزشگاه نقش جهان موجب شده تا دکتر سلطان حسینی گزینه اصلی مدیر کلی ورزش و جوانان تردید جدی برای جانشینی جواهری پیدا کند.

به گزارش واحد رصد فضای مجازی اصفهان شرق: پس از مدت ها بلاتکلیفی در رأس وررزش استان اصفهان، در یکی دو روز گذشته خبر دار شدیم که در حال حاضر استانداری اصفهان و وزارت ورزش و جوانان بر روی یک گزینه به توافق رسیده اند.

در حال حاضر دکتر محمد سلطان حسینی گزینه نخست مدیر کلی ورزش و جوانان استان اصفهان است و تا همین دو روز قبل می توانستیم از وی به عنوان متولی جدید ورزش این دیار یاد کنیم اما به نظر می رسد کنش و واکنش هایی صورت گرفته تا مدیر کل شدن سلطان حسینی نیز در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

سلطان حسینی دکترای تربیت بدنی داشته و در حال حاضر ریاست گروه تربیت بدنی دانشگاه اصفهان را برعهده دارد و آن طوری که شنیده شده از سوی وزارت ورزش و جوانان برای تصدی این مسئولیت گزینه شده است اما روز گذشته اخباری در جامعه رسانه ای اصفهان پیچید که از منتفی شدن احتمالی مدیر کلی سلطان حسینی خبر می داد.

به گفته یکی از نزدیکان سلطان حسینی منتفی شدن مدیر کلی وی به صحبت اخیرش با وزیر ورزش و جوانان باز می گردد. گفته می شود سلطان حسینی در گفت وگویی با وزیر از وضعیت بودجه ای ورزش اصفهان و همچنین وضعیت نامشخص ورزشگاه نقش جهان ابراز نگرانی کرده است که البته اگر به این ماجرا منطقی نگاه شود، نگرانی به جایی است و عنوان کردن آن با شخص وزیر از درایت این استاد تربیت بدنی دانشگاه اصفهان حکایت دارد.

نگرانی های جدی در خصوص عدم تزریق منابع مالی به ورزش اصفهان و طلسم ورزشگاه نقش جهان موجب شده تا گزینه اصلی مدیر کلی ورزش و جوانان تردید جدی برای جانشینی جواهری پیدا کند و دقیقاً از همین ناحیه است که بحث منتفی شدن مدیر کلی وی مطرح شد.

استاندار اصفهان روز گذشته در حاشیه افتتاح دومین سالگرد موسسه علی ابن ابی طالب در گفت وگویی کوتاه با خبرنگاران وعده داد که مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان اصفهان هفته آینده معرفی خواهد شد که همین مساله به نوعی ثابت می کند که گزینه بودن سلطان حسینی از گمانه زنی های مرسوم فراتر رفته است اما معلوم نیست که وزارت ورزش و جوانان بتواند تضمین قانع کننده ای برای مدیر کل جدید ورزش اصفهان در قبال برون رفت از مشکلات موجود بدهد و طبیعی است که در این شرایط همای سعادت بر روی شانه فردی خواهد نشست که اهمیتی به مشکلات موجود در ورزش استان نداده و به عشق سکانداری ورزش نصف جهان این مسئولیت را با تمام مشکلاتش خواهد پذیرفت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.