جوانان هلال‌احمر با خانواده‌های متوفیان کرونا در اصفهان همدردی می‌کنند

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اجرای طرح ملی غمگساران جوان با هدف همدلی خانواده‌های متوفیان کرونا خبر داد.

درد و دل‌های مظلوم‌ترین قشر جامعه| ازکوچک‌تر شدن سفره کارگران تا عدم تأمین امنیت شغلی

نشست مطالبه‌گری چالش‌ها و مشکلات کارگری توسط معاونت مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی بسیج دانشجویی استان اصفهان، به مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شد و نمایندگان کاگران مشکلات خود را مطرح کردند.

مدیر سازمان تعاون روستایی اصفهان خبر داد:

خرید توافقی ۸۰ تن پیاز از پیازکاران جیرفتی

مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت: تاکنون خرید توافقی بالغ بر ۸۰ تن پیاز توسط سازمان تعاون روستایی استان اصفهان از پیازکاران جیرفتی انجام شده است.

کلید حل مشکلات کارگران اصلاح قانون کار است

منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حل بخش اعظم مسائل بازار کار ناشی از اصلاحات قانون کار که مدت‌ها به تأخیر افتاده، است و اگر قرار باشد در مجلس یازدهم کاری برای کارگران انجام شود، اصلاح قانون از مهم‌ترین آن است.

چگونه با خط فقر 3.5 میلیونی، حقوق کارگران را 2.5 میلیون تومان مصوب کردند؟

رئیس مجمع نمانیدگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز آمار بیکاران در کشور بسیار بالا است و باید پرسید وقتی خط فقر ۳.۵ میلیون تومان است، می‌توان با ۲.۵ میلیون تومان زندگی را اداره کرد؟

مهلت یکماهه مشمولان سهام عدالت برای انتخاب نحوه آزادسازی سهام/ ارزش سهام عدالت 11 میلیون تومان است

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه در راستای ابلاغ رهبر بزرگوار انقلاب مهلت یکماهه برای مشمولان سهام عدالت در سامانه این سهام برای انتخاب نحوه آزادسازی و مدیریت سهام عدالت درنظر گرفته شده است، گفت: ارزش سهام یک میلیونی عدالت به 11 میلیون تومان رسیده است.

آیت‌الله رئیسی:

ارز را نباید دست دلال داد

رییس قوه قضاییه به پیچیدگی و دشواری فرآیند تامین ارز مورد نیاز کشور در دوران تحریم اشاره کرد و گفت: ارز را نباید دست دلال داد و نباید اجازه داد ارزی که با تلاش‎های بانک مرکزی به دست می‌‎آید حیف و میل شود.

دزدی که از ۶۰ خودرو سرقت کرد بالاخره گیر افتاد

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به سرقت لوازم داخلی خودروی شهروندان در شمال تهران کرده بود.

نصب کد رهگیری در فروشگاه‌ها الزامی است؛ نظارت روزانه ۹۰ تیم نظارت بهداشتی در استان اصفهان

مدیرگروه مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت اصفهان گفت: توصیه‌های بهداشتی به تمامی واحدهای سلامت محور و اتحادیه‌های مواد غذایی داده شده و در ماه رمضان امسال ثبت اصناف و مشاغل انجام شد که یکی از مسائل کنترلی اداره بهداشت، داشتن کد رهگیری مغازه‌داران است.

آشتی پرندگان مهاجر با تالاب گاوخونی/ 100 قطعه فلامینگو مهمان شرق اصفهان

کشت کشاورزان و نفس‌های اندک تالاب با توجه به بارش‌های بهاری توانست بیش از 10 هزار هکتار از تالاب بین‌المللی گاوخونی را تر کند و یک‌بار دیگر برای مهمانان قدیمی این تالاب چراغ سبزی شد، مهمانانی که امسال به ضیافت تالاب آمدند.

آخرین اخبار