معاون بهره‌وری مشترک گاز در اصفهان:

یک میلیون و ۷۶۵ مشترک گاز در اصفهان داریم

معاون بهره وری شرکت گاز استان اصفهان گفت: یک میلیون و ۷۶۵ مشترک گاز در استان داریم که ۷۰۵ مورد از آنها مربوط به شهرستان اصفهان اند.

مدیرعامل شرکت گاز اصفهان مطرح کرد:

عذرخواهی بابت تاخیر در نصب علمک گاز/ ۵۰۰ میلیارد تومان طلبکاریم

مدیرعامل شرکت گاز اصفهان گفت: بابت تاخیر در نصب علمک‌ گاز مشترکین به علت دلیل پراکندگی جمعیت و فاصله شبکه گازرسانی تا منازل مسکونی، از شهروندان عذرخواهی می‌کنم.

نماینده اسبق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه

سؤال از رئیس‌جمهور یک موضوع عادی است

نماینده اسبق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه گفت: سؤال از رئیس‌جمهور یک موضوع عادی است اما رسانه‌ها معاند با پروپاگاندای وسیع تلاش می‌کنند تا این موضوع را خارج از عرف نشان دهند و به وسیله آن شرایط کشور را بحرانی به تصویر بکشند.

توصیه‌های مهم رهبر انقلاب درباره ضرورت مبارزه با فساد

دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب؛ بیانات ایشان از سال ۱۳۸۰ تا امروز درباره فساد اقتصادی را با عنوان «یک جهاد واقعی» منتشر کرد.

معاون جهاد کشاورزی استان اصفهان:

قانونی برای جلوگیری از کشت برنج وجود ندارد/ یک هکتار برنج به 16 هزار متر مکعب آب نیاز دارد

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: هنوز قانونی برای جلوگیری از کشت برنج وجود ندارد و دستگاه‌هایی همچون شرکت آب‌منطقه‌ای و جهاد کشاورزی اختیارات قانونی در این خصوص ندارند.

دریافت شهریه در مدارس دولتی با نام کمک و سردرگمی والدین

در حالی که مسئولان آموزش و پرورش بارها اعلام کرده‌اند که مدارس دولتی حق دریافت هیچ وجهی را بابت ثبت نام از والدین دانش آموزان ندارد اما برخی مدارس دولتی در برابر دریافت مبالغی اقدام به ثبت نام دانش‌آموزان می‌کنند.

رئیس پلیس راهور اصفهان خبر داد:

افزایش ۴۰۰ درصدی تصادفات در ۳ روز تعطیلات/۱۰ نفر فوت شدند

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در تعطیلات سه روزه اخیر شاهد افزایش ۴۰۰ درصدی تصادفات در اصفهان بودیم و ۱۰ نفر نیز در این تصادفات فوت کردند.

شکستن رکورد دنیا در آسیا

یکه‌تازی مرادی در جهان ادامه دارد/ طلایی دیگر برای سهراب ایران

سهراب مرادی در وزنه‌برداری مسابقات آسیایی با رکورد‌شکنی موفق به کسب مدال طلا شد.

کلاهبردار فروش بازی آنلاین در اصفهان دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان اصفهان گفت: با تلاش کارشناسان پلیس فتای استان، فردی که با ترفند فروش بازی آنلاین در فضای مجازی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد دستگیر شد.

مدیر اورژانس اصفهان خبر داد

یک کشته و 5 مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در شهرضا

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از کشته شدن یک پسر 10 ساله و مصدومیت 5 نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در مسیر نصرآباد به سمت امامزاده علی اکبر(ع) خبر داد.

  • صفحه 1 از 2
  • 1
  • 2

آخرین اخبار