مجله پزشکی اصفهان شرق؛

۱۲ کاری که قبل از مراجعه به پزشک و آزمایشات پزشکی هرگز نباید انجام داد

در صورتی که پزشک نتواند تصویری واقعی و صحیح از وضعیت جسمانی شما داشته باشد درمان بیماری های یا پیشگیری از آن ها ممکن نخواهد بود.

حتما بخوانید؛

نکات اساسی که باید در مورد دیسک کمر بدانید

یک متخصص مغز و اعصاب گفت: درمان جراحی باز دیسک کمر، درمان با لیزر یا تزریقات درون کمر هرکدام شرایط خاص خود را دارند و نمی‌توان یک روش درمانی را برای تمام افراد توصیه کرد.

برادر شهید علی اکبر اژه‌ای؛ از شهدای هفتم تیر:

کادرسازی و تربیت نیروی کارآمد برای انقلاب در نگاه شهید بهشتی اولویت داشت

برادر شهید علی اکبر اژه‌ای، از شهدای هفتم تیر گفت: شهید بهشتی یک نیروی متفکر و دانشمند و مرد عمل بود و اهل شعار دادن و حرف نبود، جامعه امروز کادرسازی در تراز انقلاب بسیار کم دارد، تربیت نیروی کارآمد امروزه از هر امری لازم تر است.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی:

دولت نباید نسبت به گرانی های اخیر بی خیال باشد/ مارک لباس برخی مسئولان خلاف عمل به شعار سال است

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون گفت: متاسفانه رفتارهایی که از برخی مسئولان کشور دیده می شود مغایر شرایط جنگ اقتصادی امروز کشور است.

ژمی براون؛

ماجرای دختری که در هالیوود مسلمان و محجبه شد

هالیوود جای مناسبی برای تحقیق درباره مذهب نبود. دو سال و نیم در آنجا زندگی کرده بود و حالا تصمیم داشت آن را ترک کند. «زندگی لس آنجلسی دیگر به نظرم احمقانه می آمد. دیگر دلم نمیخواست با این افراد باشم. اهداف آنها را دنبال کنم. نمیخواستم هیچ کاری با آنها داشته باشم.»

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی:

امضا کنندگان نامه مذاکره با آمریکا، افرادی معلوم الحال و بدون جایگاه در نزد ملت ایران هستند/ دولت در مذاکرات از موضع ضعف وارد شد

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: امضای نامه مذاکره با آمریکا، ضعف و ضربه بزرگی به دیپلماسی خارجی کشور است و افرادی که این نامه را امضا کردند معلوم الحالانی هستند که در نزد ملت ایران جایگاهی ندارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

شرق استان اصفهان شاهد بهره برداری از مهم ترین پروژه های شرکت گاز در هفته دولت خواهد بود

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: پروژه های عمرانی سطح استان اصفهان در حدود 40 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و تعدادی دیگر نیز در دهه فجر آماده می شود.

گزارش خبرنگار اعزامی از روسیه؛

یاران رونالدو هم حریف ایران نشدند/در گروه مرگ زندگی کردیم و تاریخ‌ساز شدیم

دیدار پایانی ایران و پرتغال در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه با برتری شاگردان سانتوس به پایان رسید.

آخرین اخبار