امام جمعه شهر ورزنه:

کشاورزان شرق اصفهان توقعی جز عدالت و اجرای مصوبات 9 ماده ای شورای عالی آب ندارند

حجت الاسلام شامحمدی امام جمعه شهر ورزنه گفت: کشاورزان باید برای احقاق حق خود مطالبه گری کنید ولی مواظب باشید که این مطالبه گری به حق شما، باعث ساختار شکنی نگردد.

امام جمعه اژیه مطرح کرد:

مسئولان به وضع معیشت کشاورزان شرق اصفهان رسیدگی کنند

امام جمعه اژیه، گفت: رسیدگی به اوضاع و احوال مستضعفان علی الخصوص کشاورزان منطقه شرق اصفهان در امر مطالبات امرار معاش، مطمئنا ادامه راه شهدا هست که باید مورد توجه مسئولان باشد.

شرق شهرستان اصفهان با شکوفه‌های باز شده

استقبال از نوروزی که به کام باغ‌داران خوش نمی‌‌آید

شرق اصفهان با شکوفه‌های باز شده بادام به استقبال نوروز می‌رود اما باغداران تنها پرنده غمگین این باغند که زیبایی این شکوفه‌ها به کامشان تلخ است .

حاجی دلیگانی:

کیفی‌سازی تصفیه پساب‌های خانگی ضروری است/ تا عمق 100 متری زمین هم آب نیست

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط خشک‌سالی، کیفی‌سازی تصفیه پساب‌های خانگی برای بخش‌های کشاورزی و صنعتی ضروری است و باید در دستور کار قرار گیرد.

سرهنگ کاظمی

درخواست وجه در فضای مجازی شگرد جدید کلاهبرداران

رئیس پلیس فتا استان تهران از دستگیری فرد سودجویی که با هک کردن تلگرام شهروندان از آن‌ها درخواست وجه می‌کرد، خبر داد.

عضو شورای شهر اصفهان:

کمیته دفاع از آب در کانون وکلای اصفهان ایجاد شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص ورود وکلای اصفهان به موضوع آب و زاینده‌رود گفت: با توجه به اینکه کانون وکلای استان چهارمحال و بختیاری کمیته دفاع از آب دارند ما هم پیشنهاد دادیم که این کمیته در اصفهان نیز ایجاد شود.

نماینده مردم اصفهان

نامه تفکیک استان اصفهان در وزارت کشور در حال پیگیری است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: نامه امضا شده توسط نمایندگان اصفهان، هم به مرکز پژوهشهای مجلس و هم وزارت کشور ارسال شده و بخش اعظم کار کارشناسی روی آن در داخل وزارت کشور انجام می شود.

حاشیه ای بر حضور مسئولان در جمع کشاورزان ورزنه ای؛

اجازه سوء استفاده عده ای فرصت طلب از تجمع کشاورزان ورزنه ای را نخواهیم داد/ ترک جلسه به نشانه اعتراض از عدم حضور مسئولان کشوری

بخشدار بن رود در جمع کشاورزان گفت: مطالبه کشاورزان حق و قانونی است اما اجازه نخواهیم داد از فرصت ایجاد شده افرادی از بیرون ورزنه و افرادی که منافع شهر ما را مد نظر قرار نمی‌دهند مطالبه کشاورزان را به شکل دیگر سوق دهند.

مصاحبه با بانوی پژوهشگر/ همسر شهید مدافع حرم مرتضی زارع:

زن با خودسازی یک امّت را اصلاح می کند/ ضرورت مطالعه یک واحد «دشمن شناسی» توسط برخی مسئولان

ملیحه طینه زاده بانوی پژوهشگر و همسر شهید مدافع حرم گفت: همسر شهیدم را همسفر خطاب می کردم و یقین داشتم که برای رسیدن به خدا باید همراه و یاور همسفر خود باشی.

آخرین اخبار