دبیر علمی کنگره علمی انجمن دندانپزشکان

آنچه برای پیشگیری از خرابی دندان باید بدانید

دبیر علمی کنگره علمی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران با اشاره به نشانه‌های پوسیدگی دندان گفت: چهار عامل اصلی برای ایجاد پوسیدگی دندانی میکروب‌ها، مواد قندی، زمان و مقاومت شخصی و دندانی هستند.

دنده عقب تراز تجاری در پسابرجام

آقای زنگنه توتال دوباره سر شما کلاه گذاشت/ ادعاهای ضد ایرانی داماد ترامپ و نتانیاهو

عاقبت‌ گلابی‌های باغ برجام این شده که توتال می‌گوید اگر آمریکا امرکند از ایران می‌رویم اما وزیر نفت فقط می‌گوید غلط ترجمه شده است(!؟)

سرلشکر جعفری:

کودتا علیه انصارالله یمن در نطفه خفه شد/ سعودی‌ها با دستور آمریکا دنبال تفرقه در جهان اسلام هستند

فرمانده کل سپاه گفت: شاهد بودیم که در یمن قصد داشتند چه کودتایی علیه مجاهدین و انصارالله انجام دهند که این توطئه در نطفه خفه شد.

رئیس اداره انهار و مادی های شهرداری اصفهان:

شهروندان از آتش زدن علوفه های کف رودخانه زاینده رود خودداری کنند

رئیس اداره انهار و مادی های شهرداری اصفهان گفت: آتش زدن علوفه های کف رودخانه زاینده رود باعث نازیبایی کف رودخانه و به خطر انداختن سلامتی شهروندان می شود از همین رو شهروندان باید به طور جد از این اقدام خودداری کنند.

محققان می گویند؛

صبحانه نخوردن موجب اختلال در ساعت بدن می شود

مطالعه جدید نشان می دهد حذف وعده صبحانه می تواند ساعت درونی بدن را مختل کرده و موجب اضافه وزن شود، حتی اگر فرد در ادامه روز بیش از اندازه مواد خوراکی مصرف نکند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان

اتوبوس های برقی به اصفهان می آیند

به گفته مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه، در برنامه استراتژیک این شرکت راه اندازی اتوبوس های برقی مطرح شده و دنبال هستیم که در محدوده مرکزی شهر و در مسیرهای اطراف اماکن تاریخی از اتوبوس های برقی استفاده کنیم.

مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان

نشانه های آنفولانزای فوق حاد پرندگان

مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: ویروس آنفلوانزای فوق حاد پرندگان امروزه به عنوان یک معظل جهانی شناخته شده و بیش از 60 کشور جهان با این ویروس درگیر هستند و به جز کشور نروژ تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا تا کنون گزارش ابتلا به این ویروس را داده اند.

آیت الله سبحانی:

بلای جان جامعه امروز «فضای مجازی» است

مرجع تقلید شیعیان فضای مجازی را بلای جان جوانان دانست و گفت: آنچه به جایی نرسد فریاد است، هرچه داد می‌زنیم پیرامون فضای مجازی فایده ندارد، قول دادند که شش ماه درست می‌کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

هدف اصلی ایجاد سهام عدالت تحقق پیدا نکرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: هدف از اجرایی شدن طرح سهام عدالت گسترش مالکیت عمومی و تمرین سهامداری برای مردم بوده است و از آنجا که مردم هنوز مالک سهام نشده‌اند باید گفت این قضیه تحقق نیافته است.

آخرین اخبار