استاندار اصفهان:

آرای مینو خالقی با رای شورای نگهبان باطل شد

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه صحت انتخابات در استان تأیید شده است، گفت: شورای نگهبان صلاحیت نفر سوم یعنی مینو خالقی را تأیید نکرد.

معاون وزیر رفاه خبر داد:

شارژ سبد کالا برای دریافت مرغ و برنج

معاون امور رفاهی وزیر رفاه گفت: در اسفند ماه اعتبار سبد کالا برای ۱۰ میلیون نفر مشمول طرح و با قابلیت خرید دو قلم مهم کالای اساسی شارژ شد.

خندوانه پخش نشد/ رامبد جوان کامنت باران شد

در حالی که مخاطبان این برنامه منتظر بودند تا در شامگاه سوم فروردین سال ۱۳۹۵ قسمت دیگری از برنامه‌ی «خندوانه» را با اجرای رامبد جوان ببینند، این برنامه پخش نشد

عصر امروز برگزار شد؛

دیدار همکلاسی های حسن آبادی پس از 20 سال/ تصاویر

امروز در حرکتی تحسین بر انگیز جمعی از همکلاسی های دبیرستان شهید مطهری که 20 سال پیش در کنار هم درس می خواندند به یاد آن ایام دور هم گرد آمده و به سبک آن روزها تجدید خاطره کردند.

در نوروز 95؛

بازدید مسئولان کشوری از نمایشگاه هرند در گذر تاریخ/ تصاویر

بازدید سردار مهندس پور کاظم مدیر کل مهندسی منطقه میانی وزارت دفاع (استان های اصفهان ،یزد،چهار محال بختیاری واستان مرکزی ) به همراه دکتر باقری پژوهشگر مسایل اجتماعی وفرهنگی از نمایشگاه هرند در گذر تاریخ و آثار مذهبی و تاریخی شهر هرند

در حادثه روز سوم نوروز 95 در ورزنه رخ داد؛

سرعت زیاد موتورسیکلت و مجروح شدن پیرمرد ورزنه ای/ عکس

ظهر امروز در سومین روز از سال نو خطر از بیخ گوش پیرمرد 62 ساله آقای شاه یوسفی ورزنه وهمراه آن که زنی 50 ساله بود وهمچنین موتورسوار دیگر که جوانی 27ساله به نام آقای یوسفی بود گذشت.

کی‌روش: امیدوارم شاهد صلح جهانی باشیم/ از درگذشت دو خبرنگار ایرانی هنوز ناراحتیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم به زودی در کل دنیا شاهد صلح جهانی باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان:

کاهش ۲۰ درصدی وقوع انواع جرایم در استان اصفهان/ کاهش ۷۰ درصدی تصادفات منجر به فوت

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کاهش ۲۰ درصدی وقوع انواع جرایم و همچنین کاهش ۷۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در استان اصفهان خبر داد.

عید 95 کجا بریم:

شهر ورزنه، لحظه به یادماندنی برای مسافران نوروزی/ تصاویر

ورزنه شهری در دل کویر شرق اصفهان است و فرصتی بسیار مطلوب برای یک روز به یادماندنی را برای همه مسافران نوروزی فراهم می کند.

امیری مطرح کرد:

آخرین جزئیات از تغییرات لیست منتخبان اصفهان در مجلس/ شورای نگهبان باید نتیجه را اعلام کند

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه مایل هستیم تا تکلیف انتخابات در حوزه انتخابیه اصفهان هرچه سریع‌تر مشخص شود، گفت: شورای نگهبان باید نتیجه را اعلام کند.

  • صفحه 1 از 3
  • 1
  • 2
  • 3

آخرین اخبار