در پی قصه پرتکرار حادثه در جاده هرند_کوهپایه؛

واژگونی یک دستگاه خودرو پراید/ دست روی دست گذاشتن هایی که قربانی می گیرد

عصر امروز یک دستگاه خودروی پراید در جاده هرند –کوهپایه (جاده مرگ) واژگون گشت که این حادثه باعث مصدوم شدن راننده پراید شد.

حرکت قطار اکران فیلم عمار در شرق اصفهان؛

سجزی پیشتاز اکران فیلم های ششمین جشنواره مردمی عمار شد/ تصاویر

طرح اکران فیلم های جشنواره فیلم عمار برای مردم ولایتمدار شهر سجزی با استقبال آنها مواجه شد و قرار بر این است این طرح ویژه دانش آموزان این شهر اجرایی شود.

همراه با ورزش شرق اصفهان؛

مسابقات لیگ والیبال شهدای شرق اصفهان کلید خورد/ گزارش

سالن آزادگان هرند میزبانی 10 تیم از شهرستان اصفهان در مسابقات لیگ والیبال شهدای شرق اصفهان شد.

استاد اقتصاد دانشگاه اصفهان:

نسخه قدیمی نظام سلطه، درمان اقتصاد ایران نیست/ ضرورت حمایت دولت از فناوری بومی

محمد رضا حیدری گفت: گره زدن انتظارات مردمی به سیاست خارجی اشتباه راهبردی می باشد و در این خصوص باید بر ظرفیت درونی کشور تکیه کرد.

ادعای نخستین پیوند سر به میمون

یک جراح ایتالیایی اخیرا در برنامه جنجال‌برانگیز خود برای پیوند سر انسان، مدعی شد که توانسته این جراحی را با موفقیت بر روی موش‌ها و یک میمون انجام دهد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پاسدارانی که متجاوزان امریکایی به آبهای ایران را بازداشت کردند:

اقدام شما شجاعانه، بهنگام و همراه با ایمان بود/ این حادثه را باید کار خدا دانست

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز با پاسداران جوان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با شجاعت در مقابل ورود نظامیان امریکایی به آبهای جمهوری اسلامی ایران اقدام و متجاوزان را بازداشت کرده بودند، دیدار کردند.

گزارش ویژه؛

پَرسه کارگران زیرخط فقر/کارگر با چه مزدی بالای خط فقر می‌رسد؟

در حالی به اعتقاد کارشناسان بازار کار ۸۰ درصد کارگران زیر خط فقر هستند، اما هنوز دولت ملاکی را برای این شاخص در نظر نگرفته تا بتواند حقوق و دستمزد کارگران را مطابق آن تعیین کند. امسال دستمزد کارگران بر چه اساسی تعیین خواهد شد؟

گزارش؛

3 گانه ای که در آستانه انتخابات به اختلاف رسید/ کارگزاران هاشمی، اعتدال روحانی یا اصلاح طلبان؛ انشقاق آشکار در پایگاه رای اقلیت 7 میلیونی!

در حالی که جریان اصولگرایی به دنبال ایجاد وحدت است، سه گروه در دل جریان اصلاح‌طلبی در حال فعالیت هستند که اختلافات میان این سه گروه، موجبات نگرانی اصلاح‌طلبان را فراهم ساخته و امکان انشقاق در میان این سه گروه را به شدت افزایش داده است.

رئیس هیئت ورزش‌های بومی محلی اصفهان:

هدف اصفهان سکونشینی در نخستین لیگ کشتی با چوخه کشور است

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان گفت: تیم اصفهان به تازگی در رشته کشتی با چوخه فعالیت خود را شروع کرده اما سعی داریم با تلاش بسیار حداقل یکی از سکوهای لیگ این رشته را در اختیار بگیریم.

سخنرانی جنجالی روحانی چگونه رسانه‌های ضدانقلاب را سر ذوق آورد؟ / تصاویر

سخنان رئیس‌جمهور در همایش استانداران که درباره شورای نگهبان، مورد استقبال رسانه‌های ضدانقلاب از جمله بی‌بی‌سی فارسی، صدای آمریکا، رادیو فردا و … قرار گرفت و این رسانه‌ها به طور گسترده این سخنان را پوشش دادند.

  • صفحه 1 از 2
  • 1
  • 2

آخرین اخبار