در هفته وقف انجام شد؛

تجلیل از برگزیده گان اصحاب وقف بن رود

همزمان باهفته وقف که هرسال در هفته آخرماه صفر برگزار میگردد همایش یاوران وقف با حضور خیرین، هیئت امناء بقاع متبرکه، متولیان، خادمین و مسئولین فرهنگی ادارات اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار گردید.

قطعنامه دومین مجمع عالی بسیج مستضعفین:

احراز صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات حق‌الناس است/ شورای نگهبان افراد فاقد صلاحیت را به هیچ دلیلی تأیید نکند

در قطعنامه مجمع بسیج مستضعفین آمده است: از شورای نگهبان و سایر مراجع ذیربط دیگر می‌خواهیم با شجاعت و قاطعیت در احراز صلاحیت‌ها بر اساس مُرّ قانون اقدام و از تأیید افراد فاقد صلاحیت به‌هردلیل و مصلحتی خودداری کنند.

جدیدترین وضعیت شیعیان نیجریه و شیخ «ابراهیم زکزاکی»/

دفن شهدا در گورهای دسته‌جمعی/ ربوده شدن دختر رهبر نیجریه توسط ارتش+واکنش‌ها به حمله وحشیانه ارتش نیجریه

برخی شاهدان و همین‌طور دختر شیخ زکزاکی که در مشهد است، از زنده بودن رهبر شیعیان نیجریه خبر داده‌اند، اما هیچ‌کس اطلاع قطعی از وضعیت وی ندارد.

امام جمعه شهر ورزنه:

نمایندگان مجلس پیگیر مسئله حق آبه کشاورزان باشند

حجت الاسلام شامحمدی گفت: ما ازمسئولین محترم دولتی که خود مجری برگزاری انتخابات هستند انتظارداریم له یاعلیه احزاب سخن نگویند.

آیت‌الله مکارم شیرازی:

برجام حلال مشکلات نیست / راه حل معضلات اقتصادی توجه به اقتصاد مقاومتی است

یکی از مراجع تقلید گفت: نباید خیال کنیم بعد از برجام همه مشکلات از بین می‌روند بلکه باید به اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب بر روی آن تاکید کرده‌اند توجه داشته باشیم.

طرح تسهیل تحریم شرکت‌های مرتبط با سپاه

فرآیند گسترش تحریم‌ها علیه سپاه رسما در کنگره آمریکا کلید خورد

جمعی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را ارائه کرده‌اند که هدف از آن اعمال فشار به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طریق تحریم شمار بیشتری از شرکت‌های وابسته به سپاه است.

در حاشیه فیلم و سریالهای شبکه نمایش خانگی؛

شبکه نمایش خانگی، بستری امن برای نفوذ فرهنگی

فراموش نکنیم سریالها خواه ناخواه به خاطر تداوم و استمرار آنها در طول هفته ها با خود فرهنگی را به مخاطب انتقال می دهند و عرصه شبکه های نمایش خانگی که این روزها پایشان را از کلوپ ها فراتر گذاشته و به سوپر مارکت های محلی قدم گذاشته اند باعث شده تا بسیاری از کارگردانان و تهیه کنندگان به فکر حضور در این بازار جذاب و جدید بیفتند.

فرماندار شهرستان اصفهان خبر داد:

وضعیت سفید اصفهان در اطلس انتخاباتی/ مشارکت حداکثری، نگاه ملی به منافع کشور است

فضل الله کفیل گفت: هیچ موضوع محرمانه ای به جز نتیجه تایید صلاحیت افراد، در انتخابات وجود نداشته و موضوعات دیگر انتخابات کاملا شفاف و روشن است.

شیعیان نیجریه و مظلومیتی غیر قابل انکار

دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری که حامی جنبش های اسلامی و آزادی بخش در جهان است باید اقدامات جدی تر و موثرتری در خصوص کشتار مظلومانه شیعیان نیجریه از خود نشان دهد تا از تکرار چنین جنایاتی جلوگیری شود.

چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟

با اینکه کل دریافتی ماهیانه برخی ۱تا ۱.۵میلیون تومان است، برخی کارفرمایان گاها دست به توافقات اجباری با نیروی کار زده و پرداخت برخی مزایای شغلی از جمله عیدی را متوقف کرده‌اند.

  • صفحه 1 از 2
  • 1
  • 2

آخرین اخبار