فرماندار شهرستان اصفهان:

شهرستان اصفهان گسترده ترین ظرفیت انتخاباتی، بعد از تهران را داراست/ مشارکت مردمی مظهر عزت و اقتدار نظام است

فرماندار اصفهان در جلسه انتخاب معتمدین هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان اصفهان گفت: انتخابات ابروی نظام است و باید در سلامت کامل برگزار شود.

در جلسه معتمدین هیئت اجرایی؛

اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان در اصفهان تعیین شد

8 عضو اصلی و 5 عضو علی البدل اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان اصفهان در جلسه معتمدین هئیت اجرایی تعیین شدند.

«خندوانه‌» به زودی مهمان شب‌های زمستان

سری جدید خندوانه گرما‌بخش روزهای سرد زمستان خواهد بود. فصل سوم این برنامه که به احتمال زیاد از بهمن ماه روی آنتن می‌رود، متنوع‌تر از گذشته تولید می‌شود و به همه مردم ایران در نقاط مختلف کشور خواهد پرداخت.

سردار کمالی:

«معافیت کلیه مشمولان غایب در ازای پرداخت جریمه» صحت ندارد

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اخبار منتشر شده روز گذشته مبنی بر خبر خوش برای سربازان غایب و معافیت کلیه مشمولان غایب در ازای پرداخت جریمه نقدی در لایحه بودجه سال آینده را تکذیب کرد.

آغاز شمارش معکوس برای شروع فصل پایانی سال؛

زمستان اصفهان با النینو گرمتر می شود/ مردم منتظر بارندگی و سرمای ماندگار نباشند

هرچند اخبار ضد و نقیض برای زمستان امسال همچنان ادامه دارد اما این روزهای پایانی پاییز مسوولان با قاطعیت از بارندگی معمول و افزایش دما در زمستان می دهند.

توزیع بسته‌ حمایت غذایی با دستور رئیس جمهور

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع دوباره بسته حمایت غذایی به دستور رئیس جمهور خبر داد و گفت: این بسته‌ها در میان افرادی که دچار فقر کالری هستند، توزیع خواهد شد.

معراجی ها؛

فلان خانم هنرپیشه که باردار می شود؛ وای برما…

فلان خانم هنرپیشه یا مجری که حامله می شود، می شود تیتر اخبار! ولی اگر مادر ۳ شهید، که ۳ بار داغ جگرگوشه هایش را دیده است، بمیرد، هیچکس خبردار نمی شود!

وزیر علوم دولت اصلاحات:

هیچ یک از کشورهای اروپایی هیچ تضمینی برای بازنگشتن تحریم ها نداده اند

وزیر علوم دولت اصلاحات ضمن تاکید بر رسالت امروز دانشگاهیان بر ایجاد دانشگاه کارآفرین گفت: دولت یازدهم باید تلاش کند به شاخصه ها ی اقتصادی در پایان دولت اصلاحات دست یابد.

معجونی با طعم آلودگی هوا؛ مهمانِ ناخوانده ریه‌های اصفهانی‌ها

هوای اصفهان همچنان در مرز ناسالم قرار دارد و ذرات کوچک‌تر از ۱۰ میکرومتر و ذرات کوچک‌تر از ۲.۵ میکرومتر، مهمان ناخوانده و بد یُمن ریه‌های اصفهانی‌ها است.

  • صفحه 1 از 2
  • 1
  • 2

آخرین اخبار