امام جمعه هرند:

نامه رهبری موجب معرفی چهره واقعی اسلام به جوانان غربی بود

حجت الاسلام فرهنگ: یکی از اتفاقات مهم این روزها نوشتن نامه اثر بخش مقام معظم رهبری به جوانان غربی بود که هدف از نوشتن این نامه آشنا ساختن جوانان غربی با اسلام واقعی است چون که در غرب دشمنان در تلاش هستند که چهره اسلام را خشن نشان بدهند.

پیشنهاد شهاب حسینی برای متقاضیان بازیگری

شهاب حسینی گفت: رای انجمن بازیگران پیشنهادی دارم. فکر می­‌کنم ما موظف هستیم مراکز مشاوره‌­ای را طراحی کنیم که به متقاضیان و علاقه­‌مندان به بازیگری و سینما مشاوره بدهند و بتوانند آن­ها را ارزیابی کنند.

امام جمعه محمدآباد:

نامه رهبری به جوانان غرب عامل شناخت بی واسطه آنها از دین اسلام است

امام جمعه محمدآباد گفت: بعد از فشاری که پس از اتفاقات تروریستی پاریس به مسلمانان وارد شد، مقام معظم رهبری داعش را جدا از اسلام و ساخته‌ دست غرب و اسرائیل معرفی کرد.

بازیگر قلاده‌های طلا در «حرم حضرت زینب(س)»+عکس

یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار عکسی از حرم حضرت زینب (س) حضور خود را در سوریه و در حرم حضرت زینب(س) اعلام کرد.

گزارش ویژه اندیشکده هریتیج بخش دوم

ایران، سردمدار جنگ‌های نامنظم و نامتقارن در منطقه/ نیروی دریایی سپاه همه زیر ساخت‌های دشمنانش را نابود می‌کند

اندیشکده هریتیج در گزارشی به قدرت ایران در نبردهای نامتقارن و توان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام تنوعی از عملیات اشاره کرد.

یک فناوری ژاپنی؛

فیلم ها و تصاویر مجازی را لمس کنید!

محققان ژاپنی با استفاده از فناوری لیزر فمتوثانیه موفق به ساخت هولوگرام های قابل لمس شده اند.

جدیدترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده

آغاز تبلیغات «بچگیتو فراموش نکن» از امشب/ ادامه اقبال مخاطب به «شاهزاده روم»

با اکران فیلم سینمای «بچگیتو فراموش نکن» ترکیب اکران کمی متفاوت شده است و در کنار آن «شاهزاده روم» هم مخاطبان زیادی را به سالن ها کشاند و تنها فیلمی است که این روزها از سوی مدارس نیز مورد اقبال واقع شده است.

شبکه نمایش خانگی جایگزین مناسب سریالهای ماهواره‌ای

آنچه در یک دهه اخیر در شبکه نمایش خانگی اتفاق افتاده نشان دهنده توانایی کارگردان‌های نامدار و شاخص سینما در جذب مخاطب میلیونی‌ است.

امام جمعه موقت شهر نصرآباد:

امنیت کامل برای پرتهدیدترین حادثه تاریخ

امام جمعه موقت نصرآباد گفت: این پیاده روی عظیم و همایش بی نظیر پر تهدید ترین حادثه تاریخ و در دل یکی از ناامن ترین کشورهای جهان در کمال امنیت برگزار شد، و الحمدلله به لطف خدا و اهل بیت علیهم السلام تا این لحظه مشکلی برای زائران اربعین پیش نیامده است.

امام جمعه شهر ورزنه:

حضور میلیونی زائرین کربلا با امنیت مثال زدنی در یکی از کشورهای ناامن دنیا

شامحمدی در رابطه با نامه رهبر مظم انقلاب به جوانان اروپا گفت: وقتی ایشان به جوانان غیرمسلمان امیدوار هستند ما باید به نسل جوان مسلمان امیدوار باشیم و در تربیت آنها تلاش کنیم.

  • صفحه 1 از 3
  • 1
  • 2
  • 3

آخرین اخبار