رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان:

پایه‌های اقتدار غرب دچار تزلزل جدی شده‌اند/نظام جمهوری اسلامی یک نظام مقتدر و در عین حال مظلوم است/فرهنگ مهم‌ترین عنصر اقتدار کشور است

رهبر معظم انقلاب مهم ترین عامل به چالش کشیده شدن اقتدار غرب را برپایی یک نظام مبتنی بر تفکرات اسلامی و حرکت انقلابی در ایران عنوان کردند.

معاون فرهنگی موسسه امام مبین گفت:

دعوت از زمینیان در سبک زندگی آسمانیان

جلسات سبک زندگی با موضوعات زندگی اسلامی و اهل بیت به همت مدیر موسسه دینی تخصصی امام مبین همزمان با میلاد امام رضا(ع) برگزار شد.

به همت شهرداری محمدآباد:

آژیر افتتاح ساختمان آتش نشانی تا موزه مردم شناسی محمدآباد/ تصاویر

مراسم افتتاح ساختمان آتش نشانی شهر محمد آباد با حضور فرماندار اصفهان و تیم همراه همزمان با افتتاح پروژه های دیگر بخش جرقویه سفلی انجام شد.

با حضور فرماندار اصفهان انجام شد:

کلنگ زنی تا افتتاح پروژه های جرقویه سفلی در قاب تصویر/ تصاویر

مراسم افتتاح پروژه های بخش خصوصی و دولتی و همچنین کنلگ زنی پایگاه بسیج با حضور مسئولین بخش و استان انجام شد.

لطفا تا آخر سال دکتر نروید!

لطفا تا آخر سال دکتر نروید!

خط بدنه فاز اول كمربندي خوراسگان ابلاغ شد

شهردار منطقه 15 اصفهان از ابلاغ خط بدنه فاز اول كمربندي خوراسگان خبر داد.

کلاهبرداری میلیاردی با کارت شارژ جعلی

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در یک عملیات ویژه توسط ماموران پلیس آگاهی استان فردی که اقدام به فروش 12 میلیارد ریال کارت شارژ تلفن همراه جعلی به شخص دیگری کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

گردش پرچم امام رضا(ع) بر بالین بیماران اصفهانی

آسفالت کم‌عرض و نرده‌های سبز ممتد را که دنبال می‌کنم بوی غریبی‌اش در هر گوشه حس می‌شود، طول راه زرین پیش رویم را نگاه می‌کنم گویی نفس‌های تابستان از این نقطه به شماره افتاده است، فضا حال و هوای جبهه دارد، گوشه‌ای خاکریزها روی هم چیده شده‌اند و کمی آن سو تر چفیه‌ها و پلاکاردهای پارچه‌ای با مضمون خوشامد خودنمایی می‌کنند روی جمله‌ها ناگهان چشمم روی یک عبارت قفل می‌شود با رنگ سبز نوشته شده است «خدام آستان قدس رضوی».

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری اصفهان:

رتبه نخست تولید شیر در کشور متعلق به اصفهان است

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری اصفهان گفت: ۶ درصد از تولیدات کشاورزی مربوط به استان ما بوده و رتبه نخست تولید شیر، رتبه دوم تولید گوشت مرغ، رتبه چهارم گوشت قرمز و عسل و رتبه دوم تولید سیب درختی مربوط به استان اصفهان است.

با سفر اعضای هیات دولت به اصفهان، صدای زاینده رود به پایتخت رسید

رسول زرگرپور عملكرد استان را در هفته ي دولت مطلوب عنوان كرد و گفت: نيمي از اعضاي هيأت دولت در هفته ي دولت به اصفهان سفر كرده و مشکلات استان را مورد بررسی قرار دادند.

  • صفحه 1 از 3
  • 1
  • 2
  • 3

آخرین اخبار