سرویس: غیر تولیدی 12:27 - سه شنبه 07 اردیبهشت 1395

واکنش سردار آزمون به پيشنهاد پرسپوليس

مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف گفت: به پیشنهاد پرسپولیس احترام می گذارم اما نمی توانم به فوتبال ایران بیایم.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار آزمون مهاجم گنبدی تیم روستوف روزهای خوبی را در فوتبال روسیه سپری می کند. روستوف در صدر جدول به سر می برد و این در حالی است که برخی از رسانه ها از فروپاشی این تیم خبر داده بودند. گویا وضعیت مالی این باشگاه خیلی مساعد نیست اما با همین بضاعت و با هدایت قربان بردی اف توانسته تیم های قدرتمند روسیه را پایین تر از خود نگه دارد. شب گذشته تیم سردار به مصاف زنیت، تیم ثروتمند روسیه رفت و در این دیدار که با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید سردار توانست گلزنی کند.در روستوف همه با هم برادر هستند

سردار آزمون،درباره برد مقابل زنیت و گلزنی خود اظهارداشت: بازی با زنیت بازی خوبی بود. همه تلاشمان را کرده بودیم تا سه امتیاز را بگیریم. آنالیز خوبی از این تیم داشتیم. درست است که تیم ما با زنیت از نظر مالی و قیمت بازیکنانش قابل قیاس نیست اما ما نیز بازیکنان خوبی داریم و مهم تر از همه اینکه یک تیم کاملا متحد هستیم که همگی با یکدیگر مانند برادر هستیم. برخی از بازیکنان ما حتی از زنیت هم بهتر هستند.

از پیشنهاد زنیت اطلاعی ندارم

وی درباره اینکه گفته می شود زنیت برای فصل آینده در نظر دارد تا هدایت تیم خود را به بردی اف دهد و بر این اساس رسانه های روسیه ای گمانه زنی کرده اند که او هم فصل آینده به همین تیم خواهد رفت گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم و نمی توانم در این موضوع دخالتی هم داشته باشم. من دو سال دیگر با روبین کازان قرارداد دارم.

فکر به قهرمانی استرسمان را زیاد می کند

مهاجم تیم فوتبال روستوف در پاسخ به این پرسش که آیا روستوف می تواند قهرمان لیگ برتر روسیه شود، خاطرنشان کرد: ما به قهرمانی فکر نکرده ایم. مهم این است که بازی هایی که در پیش داریم تمام شود. ما بازی خودمان را انجام می دهیم و کاری به صدر جدول بودن یا آخر بودن نداریم. فکر می کنم این گونه بهتر هم باشد. زیرا زمانی که به قهرمانی فکر کنید استرس بالا می رود و نمی توانید صد در صد خود را ارائه دهید.

2 سال با روبین کازان قرارداد دارم

وی درباره قراردادی که با روبین کازان دارد تاکید کرد: در حال حاضر همان طور که گفتم دوسال با روبین کازان قرارداد دارم و باید دید برای فصل آینده چه پیش می آید و چه پیشنهاداتی به باشگاه روبین کازان برای من ارائه می شود. آن زمان تصمیم می گیرم که به چه تیمی بروم.

از اینکه در لیست برانکو هستم،خوشحالم

آزمون درباره اینکه در لیست برانکو ایوانکوویچ برای فصل آینده قرار دارد گفت: شنیده ام که در لیست برانکو قرار دارم. استقلال و پرسپولیس یکی از بهترین تیم های آسیا هستند و بزرگترین باشگاه های آسیا. بازی در استقلال و پرسپولیس آرزوی هر فوتبالیست ایرانی است اما من متاسفانه نمی توانم به ایران بیایم زیرا دوست دارم فوتبالم را در اروپا ادامه دهم. البته به پیشنهاد پرسپولیسی ها احترام می گذارم و این برای من خیلی خوشحال کننده است که می خواهند به من پیشنهاد دهند و این کار را هم کرده اند.

منبع: کاپ

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.