سرویس: اقتصادی 11:45 - سه شنبه 07 اردیبهشت 1395

با حضور نمايندگان مختلف دولتي و غير دولتي بررسی شد؛

تدوین برنامه مدیریت جامع حوضه آبریز تالاب بین المللی گاو خونی

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در آغاز این کارگاه هم اندیشی، خواستار مشارکت فعال نمایندگان بخش های مختلف بهره بردار و ذینفع تالاب بین المللی گاوخونی در کارگاه شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ دومین کارگاه هم اندیشی « تدوین برنامه مدیریت جامع حوضه آبریز تالاب بین المللی گاو خونی» با حضور کلیه ذینفعان  این حوضه در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار شد.

در دومین کارگاه هم اندیشی « تدوین برنامه مدیریت جامع حوضه آبریز تالاب بین المللی گاو خونی»  که با حضور نمایندگان مختلف دولتی و غیر دولتی برگزار می شود.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در آغاز این کارگاه ضمن بیان اهداف این گردهمایی بسیار مهم، خواستار مشارکت فعال نمایندگان بخش های مختلف بهره بردار و ذینفع تالاب بین المللی گاوخونی در کارگاه شد.

حمید ظهرابی با بیان اینکه خروجی این کارگاه پس از تأیید و تصویب از سوی شورای برنامه ریزی استان و سازمان حفاظت محیط زیست احیای این تالاب  را عملیاتی خواهد کرد، افزود: آنچه در این کارگاه مهم است حضور افکار مختلف همه بخش ها ی ذینفع از کشاورزان،جوامع محلی،دستگاه های مرتب و سایر بخش ها  برای دست یافتن به یک کلیت است که خروجی ان همه جانبه، علمی و اجرایی خواهد بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان افزود: در تدوین این برنامه از نظر علمی اثرات زیست محیطی و سایر نکات ارزیابی می شود و چون مورد توافق همه بخش ها است قابلیت اجرا دارد.

مهندس ظهرابی با تاکید بر مشارکت همه جانبه در تدوین این برنامه اظهار کرد و گفت: در  این کارگاه قرار است فرم جدیدی در برنامه ریزی از قبل طرح های شده ارائه شود و مسائل و مشکلات از دیدگاه های همه ذینفعان مورد تحلیل قرار گیرد .

در این کارگاه دوروزه که با حضور نمایندگان مختلف دولتی و غیر دولتی برگزار می شود قرار است برنامه ای عملیاتی مورد تأیید گروه های ذینفع از دستگاه های نظارتی، اجرایی، فرهنگی ونهادهای مردمی تدوین شود.
پاما

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.