سرویس: اخبار شهرستان 20:01 - دوشنبه 06 اردیبهشت 1395

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان؛

ادای احترام به مقام شامخ شهدای دانش آموز ورزنه / تصاویر

رئیس آموزش و پرورش بن رود از امضای تفاهم نامه راه و شهر سازی و اداره کل نوسازی در زمینه ساخت آموزشگاه مسکن مهر بن رود خبر داد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، عصر امروز با حضور قائدی ها مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان و هیئت همراه، مدیران، روسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی 40 گانه استان اصفهان، گلزار شهدای شهر ورزنه غبار روبی و به مقام شامخ شهدا بویژه شهدای دانش آموز تجدید میثاق کردند.

این مراسم باحضور دانش آموزان ابتدایی مدرسه شهید مقصودی و مدرسه شهید تقی پور برگزار شد تا بتوان دانش آموزان را با رفتار شهدا آشنا کرد.

ورزنه بیش از 100 شهید تقدیم به اسلام کرد و مردم این شهر با حضور پربار خود در کنار شهدا و بیان خاطرات عزیزان سفر کرده، در همه مناسبت ها، به درستی ادای دین خود را به کبوتران آسمانی داشته اند.

حضور مدیر کل آموزش و پرورش در جمع دانش آموزان و برگزاری مراسم یادبود، در بهار سال 95، بهاری در بهار را به ورزنه آورد.

گفتنی است قبل از این دیدار، جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش در سالن اجتماعات اداره بن رود برگزار شد.

در این جلسه حیدری، ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه بن رود ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعال اعضای شورا مهمترین مباحث روز آموزش و پرورش منطقه را میزبانی جلسه ی روسای آموزش و آموزشگاه مسکن مهر اعلام کرده و خواستار همدلی تمام اعضا برای هرچه بهتر برگزار شدن این میزبانی در منطقه شد.

وی پیگیری شروع ساخت آموزشگاه مسکن مهر از اولویت های آموزش وپرورش بیان نمود و از امضای تفاهم نامه راه و شهر سازی و اداره کل نوسازی در زمینه ساخت این آموزشگاه خبر داد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.