اصفهان شرق

کاپیتان سپاهان از مدیریت باشگاه هم ناراضی است

کدخبر: 99862
1395/02/06 در ساعت 15:00

به گزارش اصفهان شرق؛ ایگور استیماچ سرمربی کروات سپاهان ۵ روز قبل استعفای خودش را تحویل مدیریت سپاهان داد و از این تیم خداحافظی کرد تا نماینده فوتبال اصفهان بعد از پشت سرگذاشتن چند ماه پرسروصدا نفسی به راحتی بکشد و نتیجه این اتفاق را می توان در بازی روز گذشته سپاهان در مقابل نفت تهران دید.

طلایی پوشان اصفهانی در حالی موفق شدند نفت تهران یکی از تیمهای خوب و با کیفیت لیگ را در خانه خودش شکست دهند که ایگور استیماچ بر روی نیمکت حضور نداشت و قاسم زاغی نژاد به عنوان سرمربی موقت این تیم را هدایت کرد . در این شرایط طبیعی بود که بازیکنان سپاهان برای موفقیت تیم از جانشان مایه بگذارند و بر خلاف بازی های قبلی خبری از کم کاری نبود تا سپاهان با گرفتن این ۳ امتیاز تا حدودی به آرامش دست پیدا کند.

اما عجیب ترین خبری که بعد از بازی دیروز سپاهان منتشر شد و شوک دیگری به مجموعه تیم وارد کرد خبر خداحافظی محرم نویدکیا از تیم سپاهان بود که در این شرایط کمی تعجب برانگیز بود. این خبر در ابتدا توسط خوروش سرپرست تیم سپاهان و در ادامه رسول نویدکیا برادر کوچکتر محرم تایید شد و البته یکساعت بعد تا حدودی مورد تکذیب قرارگرفت اما مسئله مهم این است که محرم همچنان از شرایط فعلی سپاهان ناراضی است و به همین خاطر قصد حضور در ادامه فصل را ندارد. به هر حال کاپیتان محبوب سپاهان از همان ابتدای لیگ پانزدهم با مدیریت، اعضای هیات مدیره و سرمربی تیم به مشکل برخورد و برای چند هفته متوالی حاضر به شرکت در تمرینات سپاهان نبود.

مخالفت محرم با تصمیمات مدیریتی باشگاه سپاهان و البته قرارداد مالی سنگین حسین فرکی در نهایت به سود کاپیتان سپاهان تمام شد و حسین فرکی بعد از تساوی در مقابل استقلال اهواز تصمیم گرفت از سپاهان خداحافظی کند تا محرم در این مسابقه یک بر صفر برنده شود.

چند ماه بعد گل دوم محرم هم وارد دروازه مدیریت سپاهان شد و این بار حسین کفعمی که به عنوان نایب رئیس هیات مدیره سپاهان فعالیت می‌کرد از کار استعفا داد تا حرف محرم بر روی کرسی بنشیند و مردانی که مورد علاقه او نبودند از سپاهان خداحافظی کردند. اما در نهایت سومین چالش کاپیتان زردها حضور ایگور استیماچ در تیم سپاهان و عملکرد ضعیف او بود که بیست روز قبل با واکنش عجیب و شوک آور محرم نویدکیا روبرو شد تا مشخص شود که استیماچ هم راهی به جز جدایی از سپاهان ندارد. یک باخت پر گل در مقابل التحاد عربستان کافی بود تا استیماچ هم عطای کار را به لقای ان ببخشد و جانشین موفق او یعنی قاسم زاغی نژاد بلافاصله برای آرام کردن شرایط وارد عمل شد و با دعوت دوباره از محرم نویدکیا و هادی عقیلی نشان داد که به نقش مهم این دو نفر در شرایط روحی و روانی سپاهان کاملا آگاه است.

البته رفتار محرم نویدکیا در قبال ایگور استیماچ از جانب رسانه ها و بسیاری از هواداران مورد تایید قرار نگرفت چون یک بازیکن باید تابع باشگاه باشد وبررسی عملکرد سرمربی تیم بر عهده مدیریت یک باشگاه است و بازیکن باید تحت هر شرایطی وظایف خودش را در تیم انجام دهد اما سوال اصلی اینجاست که چرا بعد از رفتن ایگور استیماچ هنوز هم محرم برای بازگشت به سپاهان ذوق و شوقی در خودش نمی بیند.

در این شرایط و در حالی که ۳ مسابقه لیگ و یک بازی آسیایی در پیش روی سپاهان قرار دارد حضور محرم چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ روحی و روانی می تواند کیفیت تیم را ارتقا دهد ولی کاپیتان همچنان برای بازگشت بی میل است و این موضوع را می شود از پیغام هایی که توسط سرپرست تیم و بقیه بازیکنان داده شده به خوبی فهمید.

به هر حال محرم نویدکیا برای اصلاح شرایط سپاهان-البته از نظر خودش- ۳ رقیب مهم و صاحبنام را از میدان به در کرد تا مرد فاتح این نبردها نام گیرد ولی بر اساس شواهد موجود به نظر می رسد که هنوز یکی ازمخالفان محرم نویدکیا در باشگاه مشغول به کار است که کاپیتان راضی به بازگشت نشده است و اگر هم با اصرار بقیه در تمرینات حاضر شود انچنان بر اساس میل و علاقه خودش نبوده است. در حقیقت اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان که از ابتدای فصل تا به امروز سعی کرده رابطه دوستانه خودش با محرم نویدکیا را همچنان حفظ کند نفر چهارم لیست دوست نداشتنی های محرم نویدکیاست و همین موضوع باعث شده تا محرم تمایلی برای بازگشت نشان ندهد.

سپاهانی ها برای اینکه بتوانند کاپیتان را همراه خودشان داشته باشند باید چشم به راه تغیییر مدیریت باشگاه سپاهان هم باشند تا شاید این موضوع محرم را خوشحال کند و او از مواضعش کوتاه بیاید وگرنه در شرایط فعلی بعید به نظر می رسد که رابطه شکرآب شده بین اصغر باقریان و محرم نویدکیا که ماه هاست سپاهان را تحت تاثیر قرار داده در این هفته ها بتواند مشکلی را از سپاهان حل کند.

صاحب نیوز