سرویس: تولیدی » خبر پوششی 15:22 - جمعه 20 دی 1392

امام جمعه شهر ورزنه:

هر کس به هر بهانه ای با احساسات مردم بازی کند خائن به حقوق مردم است

خطیب نماز جمعه شهر ورزنه در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: بعضا از مناطق دیگر بعضی کسانی که احساس میکنند حقی یا مطلبی دارند، میخواهند پای دیگران از جمله مردم منطقه ما را هم به این جریانات بکشانند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: حجت ‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا صادق زاده  در خطبه‌ی اول عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شهر ورزنه ضمن تشریح روایت (( اَوْرَعُ النَّاسِ مَنْ وَقَفَ عِنْدَ الشُّبْهَةِ، اَعْبَدُ النَّاسِ مَنْ اَقَامَ عَلَى الْفَرَائِضِ، اَزْهَدُ النَّاسِ مَنْ تَرَکَ الْحَرَامَ، اَشَدُّ النَّاسِ اجْتِهَاداً مَنْ تَرَکَ الذُّنُوبَ)) از امام حسن عسکری(ع)، مردم را به ترک گناه و تقوای الهی دعوت نمود.

ایشان در ادامه ضمن اشاره به هشتم ربیع الاول، سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت را تسلیت گفت.

امام جمعه ورزنه در خطبه دوم نماز جمعه پس از دعوت مردم به تقوی الهی، به مسئله شکر گزاری اشاره و گفت: نعمت های بی کران خداوند متعال شکر گزاری هم دارد. به لطف پروردگار در هفته اخیر بارندگی و بارش برف خوبی در سطح کشور و منطقه داشته ایم. دست های نیاز مندی که در نیمه های شب به درگاه پروردگار دراز شد و استغاثه کرد، بی جواب نماند. این را همه بداند که گاهی اوقات اگر ما بحث دعا و توسل و توکل و استغاثه به در گاه خداوند را بیان مینمودیم، برخی خرده میگرفتند که چرا بجای ترغیب مردم به وصول حق از مسئولین مردم را به دعا و توکل به خداوند تشویق میکنیم! انس با خدا و ارتباط با ذات اقدس الله آثار عجیبی دارد. ما جلسات زیادی با مسئولین داشته ایم ولی انصاف قصه، چند جلسه با خداوند داشتیم؟ هنگام مناجات شبانه خداوند متعال خطاب به ملائکه میفرماید ببینید این جوانان را که با من نجوا میکنند.

حجت الاسلام صادق زاده در بخش دیگری از سخنان خود به نهم ربیع الاول سالروز به امامت رسیدن امام عصر (عج) اشاره و گفت: این روز در روایات معتبر شیعه به غدیر ثانی معرفی و شناخته شده است. روز دهم ربیع هم سالروز ازدواج پیامبر اکرم(ص) با حضرت خدیجه و روز مبارکی است.

ایشان در ادامه اظهار داشت: امیدواریم انشاالله خداوند همچنان با نزولات رحمانی خود بر شادمانی مردم در این ایام بیافزاید و امیدوار هستیم ما هم جز منتظران خوبی برای صاحب عصرمان باشیم و انشاالله عمر  ما بگونه ای قرار بگیرد که و انشاالله بین دو دست آقا به شهادت برسیم.

امام جمعه ورزنه در ادامه خطبه ی دوم نماز جمعه عنوان کرد: در کنار لطف پروردگار برای نزولات آسمانی، پیگیر مسائل و مباحث مردم عزیز منطقه در خصوص آب بوده ایم. این چند روزه حق معیشتی برای کشاورزان تعیین گردید. البته این به معنای حق خسارت نیست وقانون توزیع عادلانه آب ماده 44نحوه پرداخت خسارت رامشخص کرده است واگرمبالغ پرداخت شده کم است به واسطه محدویت قانونی درماده 10و12می باشدکه باید برای این قانون هم تدبیرلازمی اندیشید.  تصویب قانون پنج ماده ای احیای زاینده رود، استمهال وام های کشاورزان و دیگر فعالیتهای دولت در این مدت هم نشانگر آن است که همت خوبی توسط هیئت دولت و مسئولان استانی برای پیگیری و رفع مشکلات شرق در جریان است. و انشاالله به لطف پروردگار مشکل کم آبی هم مرتفع خواهد شد.

حجت السلام و المسلمین صادق زاده در قسمت پایانی خطبه های خود اضافه نمود: بعضا از مناطق دیگر بعضی کسانی که احساس میکنند حقی یا مطلبی دارند، میخواهند پای دیگران از جمله مردم منطقه ما را هم به این جریانات بکشانند. مردم صبور منطقه ما که بحمدخدا خوب پیگیر مسائل و حقوق خود بوده اند به این امور حواشی گوش نداده و نمیدهند. هرکس به هر بهانه ای بخواهد با احساسات مردم بازی و آرامش را برهم بزند خائن به حقوق مردم و انقلاب است.

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “هر کس به هر بهانه ای با احساسات مردم بازی کند خائن به حقوق مردم است”

  1. بی نام گفت:

    واقعا سودمند بود

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.