سرویس: اخبار شهرستان 17:57 - شنبه 04 اردیبهشت 1395

اعتکاف در شرق اصفهان؛

لحظات ناب عبادت در خانه خدا/ تصاویر

مراسم اعتکاف همزمان با ایام البیض در بیشتر مناطق شرق اصفهان از توابع بخش های شش گانه، با حضور جوانان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، اینجا شرق اصفهان است و حال و هوای این روزها صحبت از مهمانی بزرگی از پیوندی عمیق میان عاشق و معشوق دارد.

حضور جوانان عاشق دعا و نیایش در سه روز اعتکاف، روایتی از بهترین لحظات فردی را به تصویر می کشد تا بدانیم کجا آمده ایم و آمدنمان بهر چه بود.

اعتکاف زمینه توبه و بازگشت به دعا و بریدن از دنیای مادی این روزهاست تا بدانیم برای آسمانی شدن باید برید از آنچه که ما را در خود حبس کرده و نمی گذارد پیوندی محکم بین خود و خدایمان پدید آید.

حضور جوانان و نوجوانان حال و هوایی زیبا به دنیای عبادت این روزها می دهد و چه بسیارند جوانانی که گونه هایشان تر از التماس به درگاه خداوند است تا راه را شناخته و به بیراهه نروند.

من جامانده از این دیارم و امیدم به این روز اخر است تا فرصتی پیدا کرده و گوشه ای دنج را برای خلوت چند ساعته انتخاب کرده و خودم را پیدا کنم و بس…..

اعتکاف با حضور 120 نفر از برادران و 135 نفر از خواهران در مسجد جامع و مسجد حاج سید حسن و مسجد شهرک  شهر حسن آباد برگزار شد.

اعتکاف در اژیه:

در اين مراسم از نوجوان 9 ساله تا پيرمرد 81 ساله در حال راز و نياز با معبود يگانه خود هستند.

مراسم معنوی اعتکاف با حضور پر شور جوانان مومن و خدا جو در شهرنیک آباد برگزار شد. برادران بیش از 100 نفر در مسجد جامع و خواهران بیش از 180نفر در مسجد الزهرا شهر نیک آباد در این مراسم معنوی شرکت نمودند.

دستجرد:

مراسم عبادی معنوی اعتکاف در روستای دستجرد جرقویه در مسجد تاریخی باستانی آدینه برگزار گردید. نکته قابل توجه این مراسم حضور نوجوانان بود که جلوه ی معنوی به مراسم بخشیده بود. تعداد شرکت کننده گان برادر 25نفر و تعداد بانوان65نفر می باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.