سرویس: اجتماعی 15:09 - شنبه 04 اردیبهشت 1395

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان عنوان کرد

دستگیری قاچاقچی دارو با ۵۰ هزار داروی غیرمجاز در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: با دستگیری یک قاچاقچی سابقه‌دار داروهای غیرمجاز توسط ماموران پلیس مرکز استان اصفهان ۵۰ هزار قرص، آمپول و پودر نیروزای خارجی قاچاق و غیرمجاز کشف شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین یاردوستی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی در زمینه قاچاق داروهای غیرمجاز خارجی فعالیت می‌کند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضائی از منزل این شخص بازدید کردند که در نتیجه 50 هزار عدد دارو شامل قرص، آمپول و پودر نیروزای خارجی و غیرمجاز قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش برآورد شده این محموله  را 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهم اصلی این پرونده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی با اشاره به سابقه‌دار بودن متهم بیان داشت: این شخص 2 سال پیش نیز یک بار به اتهام قاچاق دارو دستگیر و با جریمه 350 میلیون ریالی مواجه شده بود.

یاردوستی اظهار داشت: با توجه به خطرات داروهای نیروزای قاچاق و مشکلات آن برای مصرف‌کنندگان این داروها، پلیس به ورزشکاران و صاحبان باشگاه‌های بدن‌سازی توصیه می‌کند داروهای مورد نیاز خود را تنها از داروخانه‌ها تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.