سرویس: غیر تولیدی 13:03 - شنبه 04 اردیبهشت 1395

تولید سلفی با سوپراستار

سعید آقاخانی پشت پرده زندگی یک سوپر استار را رو می‌کند ‍

سوپر استار به بهانه فیلم برداری،‌ خانواده اش را رها می کند و برای تفریح به بندرعباس می رود اما شک همسرش و تماس های او،‌ این بازیگر را مجبور می کند به تهران برگردد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سعید آقاخانی در تدارک ساخت یک فیلم کمدی با محوریت حواشی زندگی یک بازیگر سینماست.سعید آقاخانی در تدارک ساخت یک فیلم سینمایی است.  به گزارش « سینما »،‌ این فیلم « سلفی» نام دارد. که فیلم نامه اش توسط آقاخانی به نگارش در آمده است. فیلمی،‌ که برخلاف ساخته قبلی این کارگردان، مضمونی کمدی دارد و آقاخانی قصد دارد به زودی آن را جلوی دوربین ببرد.

داستان یک سوپراستار سینما

«سلفی» داستان یک سوپر استار سینماست که به بهانه فیلم برداری،‌ خانواده اش را رها می کند و برای تفریح به بندرعباس می رود اما شک همسرش و تماس های او،‌ این بازیگر را مجبور می کند به تهران برگردد. او در مسیر بازگشت با اتفاقات جورواجوری روبه رو می شود.

از «سوپراستار» تا «سلفی»

در سینمای ایران تاکنون چند فیلم با مضمون بازیگران سینما ساخته شده که مهم ترینش « سوپراستار»‌،‌‌ « توفیق اجباری »،‌ سه جلد « ستاره ها »،‌ « مزاحم »‌ و « هنرپیشه » است. البته سال قبل نیز فیلم « ربوده شده » (‌بیژن میرباقری) با همین مضمون ساخته شد که هنوز اکران عمومی نشده است.

پیش تولید به زودی شروع می شود

پیش تولید «سلفی» هنوز شروع نشده و سعید آقاخانی این روزها مشغول مهیا کردن شرایط برای جلوی دوربین بردن فیلم است. هنوز مشخص نیست آقاخانی در این فیلم بازی می کند یا نه، اما به احتمال زیاد مثل «‌لامپ صد » در فیلمش بازی نخواهد کرد. «‌لامپ صد » دو سال قبل ساخته شد و قرار است «سلفی» تازه ترین ساخته این کارگردان بعد از این فیلم باشد.

از بازیگری تا کارگردانی

سعید آقاخانی این سال ها در مقام بازیگر فوق العاده بوده تا کارگردانی. او عید امسال در مقام کارگردانی سریال «بیمار استاندارد» را روی آنتن داشت. آقاخانی به عنوان بازیگر نیز چند تجربه جدی داشته که آخرینش «اروند» پوریا آذربایجانی است. فیلمی که در بخش مسابقه جشنواره بین الملل فجر حضور دارد. آقاخانی در این فیلم درنقش یک جانباز اعصاب و روان ظاهر شده است.

مشرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.