اصفهان شرق

افشاگری استیماچ علیه محرم پس از استعفا: کاری که با من کردید با دیگران نکنید

کدخبر: 99513
1395/02/04 در ساعت 09:30

به گزارش اصفهان شرق؛ ایگور مردی که در فوتبال کرواسی کارنامه خوبی از خود برجای گذاشته بود، به هزار و یک دلیل در سپاهان موفق نبود. ثبت ۲ پیروزی برابر نفت و سیاه‌جامگان طی ۱۵ دیدار نتیجه‌ای نبود که هواداران نصف‌جهانی را راضی نگه دارد.

قهرمان لیگ چهاردهم تا دقیقه ۳+۴۵ دیدار با الاتحاد عربستان مقاومت کرد.حتی چند لحظه قبل از به ثمر رسیدن گل عبدالرحمن القمدی، لوسیانو پریرا از دوقدمی دروازه بدون مدافع حریف، فرصت‌اش را هدر داد.

بعد از آن بود که القمدی ۴ دقیقه مانده به پایان وقت معمول مسابقه گل دومش را زد و این تیر خلاصی بود بر پیکر مردی که با کرواسی مجوز حضور در جام‌جهانی برزیل را به دست آورده بود.

* تراژدی تلخ در رختکن
به هر تقدیر سپاهان ۴ بر صفر مقابل حریف عربستانی شکست خورد تا ایگور همانجا در رختکن خبر رفتنش را به بازیکنان بدهد و برخی از آنها که چندان هم همراه با تفکرات استیماچ نبودند، به گریه بیفتند!

جالب بود این مرتبه اکثر بازیکنان با چشمانی گریان از استعفای ایگور ابراز ناراحتی می‌کردند. حتی شهاب گردان که مدت‌ها بود با نظر این سرمربی نیمکت‌نشین شده بود.

* کاپیتان شما در اموری دخالت می‌کرد که به او ربط نداشت
اما صحبت‌های ایگور در رختکن سپاهان قابل تامل بود. استیماچ که از مشکلات عدیده موجود در تیمش چندین مرتبه به گریه افتاده بود، این بار خیلی شفاف از ناراحتی‌هایش پرده برداشت: «من ۱۷ سال فوتبال بازی کردم و ۱۲ سال کاپیتان بودم. برخی اوقات هم با مربیانم دچار مشکل می‌شدم اما مرد و مردانه کارم را انجام می‌دادم و هیچ وقت هم پشت تیمم را خالی نمی‌کردم. متاسفانه کاپیتان اصلی تیم شما (محرم نویدکیا) به جای اینکه در مورد مسایل فوتبالی حرف بزند دایم راجع به مسایل غیرفوتبالی حرف می‌زد و در اموری دخالت می‌کرد که اصلا به او مربوط نبود.»

ایگور: بعد از استقلال استعفا کردم
سرمربی مستعفی سپاهان بعد از شکست برابر الاتحاد اعتراف کرد که قبل از این استعفایش را داده بود: «من بعد از بازی با استقلال استعفایم را نوشته بودم اما به خاطر مسایلی که میان ایران و عربستان پیش آمده بود خواستم بمانم و کمک کنم. حس کردم می‌توانیم حق‌مان را در زمین چمن بگیریم. اگر یک درصد هم ایمان نداشتیم که موفق می‌شویم و چنین نتیجه‌ای رقم می‌خورد، هرگز صبر نمی‌کردم.»

* این کار را با دیگران نکنید!
ایگور در جمع بازیکنان گریان داخل رختکن برای اینکه چیزی را از قلم نیندازد چند جمله دیگر هم بر زبان راند: «بحث من با شماها فوتبالی بود اما اینجا با من غیرفوتبالی برخورد شد. کاری را که با من کردید با دیگران نکنید. این‌طوری چیزی برای سپاهان نمی‌ماند.»

مربی مستعفی سپاهان وقتی متوجه شد قاسم زاغی‌نژاد مربی جدید نصف‌جهانی‌هاست، از بازیکنان تیم خواست همه‌جانبه از او حمایت کنند و این آخر داستان ایگور و سپاهان بود.

مشرق