سرویس: اجتماعی 15:12 - جمعه 15 شهریور 1392

امام جمعه ورزنه

دخترانمان را با الگو گیری از حضرت معصومه تربیت کنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا صادق زاده امام جمعه ورزنه گفت: دختران و بانوان منطقه و بخصوص شهرما ورزنه دخترانی با عفت و مومن هستند اما باید همواره سعی کنیم تربیت دخترانمام تربیتی دینی باشد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق زاده ظهر امروز در آیین نماز جمعه این هفته ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت اظهار داشت: امام صادق (ع) می‌فرمایند که بهشت هشت در دارد که سه در آن به سمت قم است و از فرزندان من دختری در آن جا وفات می‌کند. ایشان در ادامه با اشاره به برخی پوشش های نامناسب دختران در سطح جامعه اعلام نمود: البته بحمدالله دختران و بانوان منطقه و بخصوص شهرما ورزنه دخترانی با عفت و مومن هستند اما باید همواره سعی کنیم تربیت دخترانمام تربیتی زینب (س)گونه و با الگوی حضرت معصومه(س) باشد.
وی در ادامه با اشاره به نقشه‌های شوم آمریکا در مورد سوریه و اتفاقات پیرامون این منطقه تصریح کرد: موضوع سوریه نخستین و آخرین بهانه آمریکا و صهیونیست برای ادامه دشمنی‌ها نیست و مقاومت بیش از ۳۰ سال مردم ایران دلیل محکمی بر زورگویی‌های آنها بوده است.
حجةالاسلام صادق‌زاده عنوان کرد: هر کشوری را به یک بهانه‌ای متهم می‌کنند تا دلیلی برای آغاز جنگ داشته باشند، تمام حرف امریکا و صهیونیست این است که خاورمیانه باید همانی باشد که آنها می‌‌خواهند در غیر این صورت تمام مخالفان باید نابود شوند.
حجة الاسلام صادق‌زاده با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر در مصر شعارها مبارزه با رژیم صهیونیستی بود به پیروزی می‌رسیدند، گفت: این هشدار برای تمام کشورهای اسلامی سودمند است که برای انقلابی شدن باید تمام مسائل لازم را مدنظر قرار دهند.
خطیب جمعه ورزنه در مورد آغاز به کار دوره جدید شوراهای شهر عنوان کرد: رسالت کسانی که در این شوراها رای آوردند، سنگین است و برای آنها آرزوی توفیق خدمت در عرصه نظام اسلامی را از خداوند خواستاریم.
وی ضمن تقدیر از زحمات شورای قبلی شهر ورزنه و روستا های تابعه بخش بن رود، خطاب به اعضای شورای جدید متذکر شد: نباید فرصت خدمت به مردم و نظام اسلامی را به راحتی از دست بدهید.
ایشان در پایان و در تشریح مناسبت‌های این ماه قیام ۱۷ شهریور را یکی از نقاط برجسته دوران اوج انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: قیام ۱۷ شهریور با تمام وقایع تاسف‌بار از دید امام راحل هدیه‌ای از عالم غیب بود. وی اضافه کرد باعث افتخار است که یکی از شهدای این واقعه به نام شهید منصور مقصودی اهل شهر ورزنه است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.