اصفهان شرق

ذوب آهن قاطعانه پیروز شد و صعود کرد/ سپاهان باخت و استیماچ استعفا کرد

کدخبر: 99369
1395/02/02 در ساعت 06:00

به گزارش اصفهان شرق؛ هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا با انجام دیدارهایی در کشورهای مختلف قاره کهن پیگیری شد تا سرنوشت تعدادی از تیم‌های صعودکننده مشخص شود.

در یکی از دیدارهای این هفته تیم ذوب‌آهن در دیداری که حکم میزبانی داشت، به مصاف تیم النصر عربستان رفت و با نتیجه پر گل سه بر صفر این تیم را مغلوب کرد.

احسان پهلوان (دوبار) و کاوه رضایی برای ذوبی‌ها گلزنی کردند تا تیم اصفهانی با این برد، ۱۱ امتیازی شده و صعودش به مرحله بعدی را قطعی کند.

تیم سپاهان نیز در قطر به دیدار تیم الاتحاد عربستان رفته و در برابر این تیم یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌هایش در آسیا را به نمایش گذاشت.

این تیم که در لیگ برتر نیز وضعیت خوبی را تجربه نمی‌کند، در برابر تیم عربستانی متحمل شکست سنگین چهار بر صفر شد تا ورزش‌دوستان اصفهانی که منتظر اعاده حیثیت این تیم در آسیا بودند را ناامید کند.

پس از باخت زردهای اصفهانی، استیماچ از سمت خود در سرمربیگری این تیم استعفا کرد تا راهی برای فرار از زیر بار فشار انتقادات پیدا کند.

در این گروه تیم لکوموتیو ازبکستان با تساوی برابر النصر امارات با ۹ امتیاز صدرنشین این گروه ماند تا هفته پایانی تکلیف دو تیم صعودکننده این گروه را مشخص کند.

فارس