سرویس: اخبار شهرستان 14:39 - چهارشنبه 01 اردیبهشت 1395

طی دیدار مدیر کمیته امداد استان اصفهان از ورزنه مطرح شد؛

درخواست نگاه ویژه در زمینه اشتغال و کارآفرینی به بخش بن رود/ اهتمام جدی به زکات داشته باشیم

مسئول کمیته امداد ورزنه خواستار مساعدت بیشتر در خصوص اختصاص اعتبارات بانکی و تسهیلات اشتغال به بانک های عامل در منطقه بن رود شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با مسئولان محلی بخش بن رود دیدار و گفتگو کردند.

مسئولان شهر طی این دیدار از ویژگی ها و پتانسیل های موجود در منطقه سخن به میان آورده و با توجه به نیازهای فعلی که ناشی از خشکسالی های اخیر است خواستار کمک مضاعف نهادهای حمایتی بویژه امداد شدند.

حجت الاسلام شامحمدی امام جمعه شهر ورزنه ضمن خوشامدگویی به مهمانان با اشاره به آیات و روایات در زمینه انفاق و صدقات اشاره ای به موضوع زکات در منطقه نموده و افزود: میطلبد با حمایت جدی روحانیت و امداد در منطقه در خصوص جمع آوری زکات نسبت به گذشته اهتمام بیشتری ورزیده شود.

محمد عباسی مسئول کمیته امداد ورزنه با توجه به نیاز عمده مراجعین به تسهیلات اشتغال و عدم دسترسی سریع به بانک های عامل در سطح شهر اصفهان، از مدیر کل امداد خواستار مساعدت بیشتر در خصوص اختصاص اعتبارات بانکی و تسهیلات اشتغال به بانک های عامل در منطقه بن رود شد.

شیران مدیر کل کمیته امداد در خصوص نقش و جایگاه ارزنده امداد سخنانی مبسوط ارائه و در ادامه از مسئولان محلی خواستار همکاری و تعامل بیشتر با امداد در راستای فقر زدایی و بویژه اشتغال و کارآفرینی در منطقه محروم ورزنه شدند.

در پایان جلسه مسئولان شهر با اشاره به فاصله 120 کیلومتری با مرکز استان و محرومیت منطقه طی خشکسالی های اخیر و فرعی بودن امداد ورزنه از نظر ساختار، خواستار ارتقاء اداره ورزنه از حیث نیرو و تجهیزات و تکمیل ساختمان اداری و همچنین پیگیری در خصوص ایجاد شبکه نیکوکاری شدند.

IMG_4880 IMG_4884 IMG_4897 IMG_4912 IMG_4913

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.