اصفهان شرق

دیدار 3 هزار نفری دانش آموزان با رهبر معظم انقلاب/ نیروسازی و کادرسازی دو ماموریت خطیر انجمن است

کدخبر: 99262
1395/01/31 در ساعت 16:36

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی کشور در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به برنامه « وصال جانان» به عنوان یکی از برنامه های محوری انجمن گفت: یکی از اهداف مهم دیدار 3 هزار نفری مسئولان اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان با رهبری به عنوان وصال جانان، دریافت ره توشه یک ساله نخبگان در فرمایشات گهربار معظم له است که در زندگی خود و دیگران به کار گیرند.

مهدی فوقی اظهار کرد: اعضای انجمن اسلامی دانش آموزان در حوزه های بصیرتی فعالیت چشمگیری دارند و یکی دیگر از اهداف ما در این خصوص، تربیت مدیران آینده کشور درهمه زمینه هاست.

وی بااشاره به دو ماموریت خطیر انجمن افزود: نیروسازی، کادرسازی و جریان سازی دو ماموریت مهم انجمن اسلامی  است و می توان دیدار دانش آموزان با رهبری را به عنوان شاخص ترین برنامه ها نام برد.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی کشور با اشاره به وقفه چندساله در دیدار اعضای انجمن با رهبری، تاکید کرد: دیدار امسال دانش آموزان با رهبری نشان دهنده حساسیت انجمن اسلامی و مسئولیت سنگین دانش آموزان در اتحادیه مذکور در مدارس است.

وی با ذکر این مطلب که کار عمقی از اهداف ما در انجمن به شمار می رود، خاطرنشان کرد: سعی ما در برنامه های انجمن پرهیز از شعار دادن و انجام کار عمقی است و بر اساس کلام رهبری مسئولان انجمن باید در عین مراقبت از خود از غرق شدن دیگران جلوگیری کنند.

فوقی بیان کرد: بچه های ما در مدارس هم افق با بسیج دانش آموزی حرکت کرده و در اکثر مدارس کشور، انجمن اسلامی دانش آموزی فعال است به نحوی که هر انجمن دارای 40 تا 50 نفر عضو می باشد.

گفتنی است، صبح فردا 1 اردیبهشت 95 و همزمان با روز میلاد امام علی(ع)، حدود 3 هزار نفر از مسئولان فعال انجمن اسلامی مدارس کل کشور با پدر معنوی خود دیدار خواهند داشت.