سرویس: اجتماعی 09:01 - سه شنبه 31 فروردین 1395

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان خبر داد

توقیف سواری جک با 204 کیلومتر سرعت / تجاوز از سرعت مطمئنه 3 کشته برجای گذاشت

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان از توقف یک دستگاه خودروی سواری جک با 204 کیلومتر سرعت و 25 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه اینترنتی پلیس، غلامرضا شهریاری اظهار داشت: ماموران پلیس راه نطنز-بادرود حین کنترل خودروهای عبوری، یک سواری جک را به علت حرکت با سرعت غیر مجاز متوقف کردند.

وی ضمن اشاره به این که 204 کیلومتر سرعت برای این خودرو ثبت شده است، بیان داشت: در استعلام از سوابق این خودرو، مشخص شد دارای 25 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده است که بلافاصله به پارکینگ منتقل شد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان اضافه کرد: بیشترین تخلف صورت گرفته توسط این خودرو، رانندگی با سرعت غیرمجاز است.

شهریاری با اشاره به یک پرونده دیگر در شهر اصفهان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان از برخورد یک دستگاه سواری پرادو با شی ثابت در اتوبان شهید کشوری اصفهان با خبر و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه سواری پرادو با یک شی ثابت برخورد کرده بود که متاسفانه هر سه سرنشین آن جان خود را از دست دادند اظهار داشت: کارشناسان پلیس راهور علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده است.

شهریاری در پایان خاطر نشان کرد: در مقررات راهنمایی و رانندگی به راننده تکلیف شده است تا در تقاطع‌هایی که فاقد چراغ راهنمایی و تابلوی ایست یا مامور راهنمایی است و در سر پیچ‌ها، جاده‌های تنگ، تپه، به طور کلی در محیط‌‌هایی که موانعی در مسیر حرکت آن‌ها وجود دارد و همچنین هنگام بارندگی در برف و باران یا مه و کولاک، از سرعت وسیله نقلیه خود تا حدی که برای جلوگیری از تصادف ضرورت دارد، بکاهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.