سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 16:08 - پنجشنبه 19 دی 1392

شهردار حسن آباد

گام های شهردار جدید در جهت رسیدگی به طرح های نیمه تمام

شهردار شهر حسن آباد جرقویه علیا گفت: با بررسي دقيق در رابطه با طرح های نیمه تمام تصميم گرفته و در جهت اتمام آنها تلاش خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اصفهان شرق: در آغازین روزهای شروع به کار شهردار جدید شهرمان فرصت را غنیمت دانستیم تا از انتظار در راستای آمدنش تا انتظار دیگرمان در تحقق سازندگی و امید در شهری زیباتر گفتگویی را با وی داشته باشیم.

حسین ایروانی شهردار جدید حسن آباد سابقه ای چندین ساله در دستگاههای دولتی داشت و این امر دلگرمی خاصی را در باب گفتگو به ما می داد.

از سوابق و بیوگرافی وی پرسیدم؟
حسين ايرواني متولد سال 1345 ساكن شهر محمد آباد جرقويه، كارمند رسمي آداره آموزش و پرورش هستم. تا سال 1386 در آموزش و پرورش در پست هاي آموزشگاهي و اداري در مناطق مختلف خدمت كردم و از سال 1386 تا سال 92 بمدت بيش از 6 سال شهردار شهر محمد آباد جرقويه بوده ام.

Vater-Mark111-(2)

شهردار جدید با ابراز امیدواری به خدای متعال و با توجه به تجربه ای که در این سمت داشته عنوان کرد:

اميد وارم بتوانم اقدام موثري در جهت خدمت به مردم اين شهر داشته باشم و اولویت های کاری خود را با توجه به نیاز شهر انجام دهم.

از ایشان در رابطه با تغییر در کادر اداری و خدماتی پرسیدیم؟
وی با همان تبسمی که از ابتدای مصاحبه داشت گفت: تا زمانی که نیاز به تغییر نباشد مخالف تغییر هستم و اگر روند براساس آنچه که مد نظر است پیش رود نیاز به تغییر نمی بینم ولی در غیر این صورت تغییر لازم می باشد.

حسین ایروانی بهترین راه حل را در تصمیم گیری ها خرد جمعی دانست و خاطر نشان کرد: ضمن اينكه شوراي شهر نمايندگان مستقيم مردم هستند، ‌اصولا ارتباط بسيار نزديك تر با مردم دارند و نظرات خود را به آنها انتقال مي دهند اما با اين وجود شهرداري متعلق به مردم است و مي تواند حتي بصورت مستقيم نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود را ارئه نمايند و قطعا در تصميم گيريها بهترين راه حل، اجماع و خرد جمعي است. هرچند كه هميشه نمي توان نظرات همگان را دقيقا اعمال كرد.
وی در ادامه نظر مساعدی بر طرح های نیمه تمام شهر داشت و افزود: با بررسي  دقيق در رابطه با طرح های نیمه تمام تصميم گرفته و در جهت اتمام آنها تلاش خواهد شد.

خاطره خوب شهردار تجلیل از مردم شهرش تا استفاده از نظرات انها در زمینه های رفع موانع بود و به عنوان کردن این خاطره پرداخت:

دو سال پياپي مراسم  تجليل از چهره هاي علمي و برجسته شهر، راه يافتگان به دانشگاهها و موسسات عالي كشور و حتي چهره هاي علمي كه از منطقه مهاجرت كرده بودند را برگزار کردم و برایم خاطره ای مهم در طول خدمت در شهرداری را رقم زد. لازم به ذکر است که همین حضور در جمع مردم و استفاده از نظرات و راهنمايي هاي آنها می تواند رفع بسیاری از موانع شود و حتما بعد از بررسي و گفتگو با عضاي شورا انشا الله اين كار را در شهر حسن اباد انجام خواهیم داد.
سخن پایانی شهردار شهر حسن آباد به همشهریان رعايت قانون و قانون مداري، مشاركت در امور شهر که متعلق به آنهاست بود.

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “گام های شهردار جدید در جهت رسیدگی به طرح های نیمه تمام”

  1. سعيد گفت:

    اميد واريم كه اين طر باشد

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.