سرویس: اجتماعی 10:30 - دوشنبه 30 فروردین 1395

رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان:

نمازخانه‌های بین راهی استان اصفهان تجهیز و نوسازی می‌شوند

رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان با بیان اینکه تجهیز نمازخانه‌های سراسر استان اصفهان از جمله برنامه‌های مهم سال ۹۵ است، گفت: در قالب این برنامه نمازخانه‌های ۴ محور پرتردد استان اصفهان تجهیز و نوسازی می‌شوند.

به گزارش اصفهان شرق؛ رضا جدیدی با اشاره به مهمترین اقدامات و برنامه‌های ستاد اقامه نماز استان اصفهان اظهار داشت: بیشترین برنامه‌های فرهنگی که در ستاد اقامه نماز استان برگزار می‌شود با محوریت برپایی نماز جماعت در نهادهای استانی است و این برنامه از اولویت‌های ستاد اقامه نماز استان به شمار می‌رود.

وی افزود: برگزاری نماز جماعت در مدارس، ادارات، کارخانجات و زندان‌ها و همچنین سرکشی به برگزاری نماز جماعت و تجهیز نمازخانه‌های استان به ویژه نمازخانه‌های بین راهی در 4 محور پرتردد اصفهان-تهران، اصفهان-یزد، اصفهان-شیراز و اصفهان-خوزستان بخشی از فعالیت‌های ستاد اقامه نماز استان است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: ستاد اقامه نماز استان فعالیت‌های فرهنگی خود را در قالب برنامه‌ها و مسابقات داستان نویسی، شعر، مقاله نویسی و کتابخوانی با محوریت نماز برگزار می‌کند، همچنین تهیه و توزیع جوایز فرهنگی برای این برنامه‌ها در راستای اقدامات ستاد اقامه استان است.

وی افزود: ستاد اقامه نماز استان در ایام اعتکاف نیز فعالیت خود را در قالب هماهنگی اساتید و سخنران ویژه این برنامه، تهیه بسته‌های فرهنگی و توزیع قرآن و مفاتیح به انجام می‌رساند، همچنین برپایی نماز جماعت ظهر عاشورا و نماز جماعت ویژه مهمانان نوروزی از دیگر برنامه‌های فرهنگی ستاد اقامه نماز استان در طول سال است.

جدیدی با مثبت قلمداد کردن عملکرد ستاد اقامه نماز استان اصفهان تصریح کرد: در سال 94 و با ارزیابی‌هایی که ستاد اقامه نماز کشور در بخش برگزاری نماز داشت، استان اصفهان توانست جایزه نخست را در این بخش به دست بیاورد و استاندار اصفهان به عنوان نماینده استان این جایزه را از حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور دریافت کرد.

وی در پایان با اشاره به حجم فعالیت‌های ستاد اقامه نماز استان و بودجه این نهاد خاطرنشان کرد: ستادهای اقامه نماز نهادی دولتی به حساب نمی‌آیند و دولت در این زمینه‌ها کوچکترین بودجه‌ای در نظر نگرفته است و ستاد اقامه نماز استان بودجه خود را از دفتر مقام معظم رهبری و کمک خیران دریافت می‌کند.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.