سرویس: اخبار شهرستان 23:01 - یکشنبه 29 فروردین 1395

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان:

وضعیت مدرسه قدیمی شهید صفار هرندی متاثر کننده است/ تقویت وام اشتغال در بخش جلگه

در دیدار مدیر کل جدید کمیته امداد استان اصفهان، از شهر هرند و تشکیل جلسه در محل کمیته امداد بخش جلگه مسایل و مشکلات محرومین بخش بررسی شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند، عصر امروز، طی دیدار چند ساعته، مدیر کل کمیته امداد اصفهان با مسئولان بخش جلگه و شهر هرند دیدار و گفتگو کردند.

ارتقاء اداره، مرکز نیکوکاری، اشتغال محرومین، وام های کارگشایی از جمله مواردی بود که در این دیدار مطرح شد تا بتوان در راستای گره گشایی آن ورود جدی به عمل آید.

ناظمی رییس کمیته امداد بخش جلگه طی این دیدار گزارشی از وضعیت موجود و برنامه های آینده مطرح کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان، فقر فرهنگی را بدتر از فقر مادی دانست و گفت: مسئولان باید اهتمام جدی در زمینه بازسازی و به سازی مراکز آموزشی داشته باشند تا دانش آموزان با آرامش خاطر به تحصیل بپردازند.

حمیدرضا شیران همچنین با بازدید از مدرسه صفار هرندی اظهار کرد: ساختمان این مدرسه از وضعیت خطرناکی برخوردار است و آمادگی خود را در راستای کمک مالی اعلام می کنم.

وی همچنین بر اهمیت کارآفرینی برای جوانان محروم و بانوان کرد.

مدیر کمیته امداد همچنین، قول ارتقاء به اداره و تقویت وام های اشتغال آفرینی را برای بخش جلگه مطرح کرد تابتوان به بهترین شکل به جوانان کمک کرد.

در این جلسه مسولین شهر توافق کردند که الویت ساختمان مدرسه شهید صفار مد نظر باشد تا در آینده پنجاه درصد آن ساخته و تحویل سازمان نوسازی مدارس شود.

photo_2016-04-17_21-43-52 photo_2016-04-17_21-43-43

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.