سرویس: اجتماعی 14:10 - یکشنبه 29 فروردین 1395

استاندار اصفهان:

ارتش ایران از پشتوانه عظیم دینی و مکتبی برخوردار است

استاندار اصفهان گفت: ارتش ایران در عین دارا بودن تمام مؤلفه‌های یک ارتش منظم از پشتوانه عظیم دینی و مکتبی برخوردار است که ارتش ایران را از تمامی ارتش‌های جهان متمایز کرده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگرپور پیش از ظهر امروز در سی و هفتمین سالروز ارتش اظهار کرد: برای یک ارتش مردمی هیچ چیز با ارزش‌تر از این نیست که توانسته باشد در لحظه نیاز وظیفه خود را به درستی انجام دهد، در این صورت مردم به نیروهای مسلح به چشم کسانی نگاه می‌کنند که به هنگام جنگ و حادثه‌های هولناک مانند حصار محکمی می‌توانند بر آن‌ها تکیه کنند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس این آزمایش افتخار آمیز برای ارتش پیش آمد؛ در طول آن 8 سال در سرتاسر جبهه‌های طولانی جنگ، رزمندگان ارتشی عملیات‌های بزرگی را انجام دادند.

استاندار اصفهان اضافه کرد: آن روزی که دشمنان ایران گمان می‌کردند از سوی نیروهای مسلح ما هیچ‌گونه تهدید علیه نیروی متجاوز وجود نخواهد داشت نیروهای مسلح در کنار آحاد مردم مثل سد مستحکمی در مقابل دشمن ایستادند.

وی ابراز کرد: 8 سال نیروی مهاجم در سوی همه مراکز قدرت نظامی و پشتیبانی و تسلیحاتی حمایت می‌شد به جایی نرسید و با قدرت نیروهای مسلح و پشتیبانی مردم ما مرزهای کشور سالم ماند و دشمنان متجاوز ناچار شدند با اعتراف به ناکامی خودشان از مرزهای ما فاصله بگیرند.

زرگرپور در ادامه تأکید کرد: باید توجه داشت ارتش جمهوری اسلامی ایران در عین دارا بودن تمام مؤلفه‌های یک ارتش منظم، منسجم، کارآمد و قهرمان از پشتوانه عظیم دینی و مکتبی برخوردار است که ارتش ایران اسلامی را از تمامی ارتش‌های جهان متمایز نموده است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از ارتش‌ها در منطقه ما بیش از یک سال است که با تمام قوا به یمن مظلوم تهاجم کرده و تاکنون جز کشتار کاری از پیش نبرده‌اند، این‌گونه ارتش‌ها در ظاهر توان عملیاتی و نظامی بالایی دارند اما در میدان عملیات فقط نظامی‌گری صرف، بی‌منطقی و کشتار در دستور کار آن‌هاست که عملکرد ارتش آمریکا در عراق و افغانستان نمونه بارز ارتش‌های با هویت نظامی‌گری صرف است.

استاندار اصفهان در ادامه عنوان کرد: این مجموعه‌های نظامی در هرجایی که حضور پیدا می‌کنند مایه فساد اخلاقی است و فشار و کشتار بر مردم خواهند داشت، در شرایطی که مدعی مقابله با سلاح‌های کشتاری هستند می‌بینیم که برخلاف این ادعا هواپیمای بدون سرنشین آمریکا کودکان، مردان و زنان بی‌گناه افغانستان و پاکستان را قتل عام می‌کنند و تروریست‌های مورد حمایت آشکار و پنهان امریکا نیز در عراق و سوریه مردم را می‌کشند.

وی بیان کرد: تنها نیروی مسلح جهان که هم مکتبی است و انگیزه‌های معنوی دارد و هم کارایی و کارآمدی دارد و در کشوری برخوردار از استقلال به تمام معنا عمل می‌کند و هم از لحاظ تجهیزات و امکانات که توسط خود ساخته و ایجاد کرده است، قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند.

زرگرپور خاطرنشان کرد: باید خداوند متعال را به خاطر این موهبت الهی که نه تنها امنیتی بی‌نظیر در این منطقه آشفته به ایران اسلامی عطا نموده است بلکه در سایر نقاط جهان حافظ منافع و پاسدار ارزش‌های مورد حمایت انقلاب اسلامی شاکر و سپاس گذار بود.

وی در پایان گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم که روز به روز توفیقات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را افزایش دهد و به شما رزمندگان دلاور ارتش خصوصاً جان برکفان نیروی زمینی همیشه قهرمان توفیق ایفای نقش در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های ایران اسلامی در سراسر گیتی را عنایت کند.

فارس

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.