سرویس: غیر تولیدی 12:02 - یکشنبه 29 فروردین 1395

سالار عقیلی در اصفهان:

اصفهان پایتخت فرهنگی ایران است / مردم این شهر علاقه خاصی به موسیقی فاخر دارند

سالار عقیلی گفت: به زعم من اصفهان پایتخت فرهنگی ایران است و بهترین کنسرت‌هایم را در اصفهان اجرا کرده‌ام و این به دلیل انرژی و علاقه بیش از اندازه شما مردم اصفهان نسبت به موسیقی فاخر ایرانی است.

به گزارش اصفهان شرق؛ سالار عقیلی شنبه‌شب در تالار رودکی اصفهان و در میان کنسرتش اظهار داشت: خوشحالم که در جمع مردم خون‌گرم و مهمان‌نواز اصفهان هستم و بسیار خوشحالم که بار دیگر به خطه اصفهان و به این شهر سفر و در جمع شما عزیزان کنسرت اجرا می‌کنم.

وی افزود: به زعم من اصفهان پایتخت فرهنگی ایران است و بهترین کنسرت‌هایم را در اصفهان اجرا کرده‌ام و این به دلیل انرژی و علاقه بیش از اندازه شما مردم اصفهان نسبت به موسیقی فاخر ایرانی است.

هنرمند سنتی ایران قبل از اجرای حانیه اذعان داشت: این قطعه در همین چندین روز در ارکستر ملی اصفهان تنظیم شده است که برای این کنسرت اجرا شود.

وی ادامه داد: قطعه حانیه تیتراژ پایانی سریال حانیه است که چندی پیش در سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد که این قطعه به آهنگ‌سازی فرید سعادت‌مند آماده شده است.

عقیلی در ادامه با اشاره به حضور برخی از مهمانان در این برنامه بیان داشت: امشب مهمانان عزیزی در جمع ما هستند که یکی از آن‌ها استاد موسیقی ایران از خطه اصفهان جمشید محبی که قطعه حانیه را به وی تقدیم می‌کنم.

وی در ادامه درباره قطعه اجرا شده با نام ایران افزود: این قطعه با آهنگ‌سازی بابک زرین و همچنین شعر زیبا افشین یداللهی اجرا شد.

خواننده سنتی ایران با تقدیم یکی از اجراهایش به پوری بنایی اذعان کرد: یکی از هنرمندان دیگری که در محضرشان هستیم، از بزرگان عرصه سینما و بازیگری و از پیشکسوتان این عرصه پوری بنایی است که این قطعه را به وی تقدیم می‌کنم.

وی در باره حسن ختام اجرایش بیان داشت: قطعه وطن ساخت و تنظیم پیمان سلطانی است و با شعر زیبا زنده یاد بیژن ترقی است که به عنوان حسن ختام برای امشب اجرا می‌شود.

 

فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.