سرویس: اخبار شهرستان 14:14 - یکشنبه 29 فروردین 1395

فینالیست های لیگ والیبال شهدای شرق اصفهان معرفی شدند؛

پایان کار تیم های سجزی و قورتان در اولین دوره لیگ شدای شرق اصفهان/ عکس

در آینده ای نزدیک تودشک و هرند برگزار کننده دیدار نهایی لیگ والیبال شهدای شرق اصفهان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی اصفهان شرق ، در ادامه برگزاري مسابقات واليبال در شهر هرند دو ديدار برگزار و با مشخص شدن فيناليست ها كار به روز پاياني كشيد.

DSC_0011

*در بازي اول
تيم سجزي و بسيج تودشك به مصاف يكديگر رفتند. هر دو تيم كه اصلا نميخواستند بازنده ديدار باشند با تمام بازيكنان خود پا به اين مسابقه گذاشتند و يا تمام قوا حاضر شدند.
در دو ست اول تيم سجزي نتوانست حريف قدرت بسيج تودشك شود و نتيجه هر دو گيم را واگذار كرد اما در ست سوم با تغيير سيستم بازي خود بازي خوبي به نمايش بگذارد و بازي پاياپايي در ست سوم به نمايش بگذارد، كه در اين ست هر دو تيم ميل باختن نداشتند تيم بسيج تودشك توانست با نتيجه 34 – 32 پيروز گيم و ديدار شود.

DSC_0005
اما در دیدار دوم دو تیم هیات والیبال بخش جلگه و دهیاری قورتان در دیداری جذاب و حساس به مصاف هم رفتند.
اين بازي دومين بازي دو تيم در اين مسابقات بود و در بازي اول دهياري قورتان در مرحله گروهي توانسته بود از سد تيم هرند بگذرد
در دو ست اول دهياري قورتان توانست بيشترين استفاده را از اشتباهات بازيكنان هيات واليبال هرند ببرد و دو بر صفر پيروز و فقط يك گيم ديگر با فينال مسابقات فاصله داشته باشد.
اما تيم هرند كه دوست نداشت جلوي تماشاگران خود بازنده ديدار شود توانست ست هاي بعدي را به سود خود به پايان ببرد و با نتيجه سه بر دو پيروز و گام به مرحله نهايي بگذارد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.