سرویس: اجتماعی » پزشکی و سلامت 14:29 - پنجشنبه 19 دی 1392

رییس شورای شهر هرند:

آزمایشگاهی که توسط خیرین تجهیز شده بود چرا باید تعطیل شود؟

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق؛ نزدیک به دو ماه از تعطیلی آزمایشگاه شهر ورزنه و هرند می گذرد!

رئیس شورای اسلامی شهر هرندگفت: متاسفانه حدود2 ماه است انجام آزمایشات سطح2 در مجتمع بهداشتی و درمانی شهر هرند و ورزنه به دستور مسئولین تامین اجتماعی اصفهان غیر فعال شده است که این موضوع منجر به شکایت و نارضایتی شهروندان شده است .

جعفری بیان داشت : 4سال پیش اخوان تاج زاده با هزینه ای بالغ بر300میلیون تومان آزمایشگاه شهر هرند را تجهیز  نمودند و تا 2ماه پیش خدمات قابل توجهی به اهالی منطقه کوهپایه، بن رود و جلگه ارائه می شد، همچنین حدود یکسال پیش نیز آزمایشگاه شهر ورزنه به همین صورت تجهیز گردید.

محمد علی جعفری خاطرنشان کرد: دلایل ارائه شده توسط سازمان تامین اجتماعی در مورد تعطیلی فعالیت های این آزمایشگاه، برای شورای اسلامی شهر غیر قابل قبول می باشد.

جعفری اظهار داشت: امیدواریم در اسرع وقت مسئولین محترم دانشگاه علوم پزشکی نسبت به رسیدگی جدی به این مسئله اقدام نمایند؛ چرا که در حال حاضر بیماران محروم شرق اصفهان برای انجام آزمایشات سطح2 بایستی مشقت سفر به اصفهان را به دوش بکشند، در حالی که تجهیزات آزمایشگاهی مناسب در منطقه موجود می باشد.
وی درپایان یادآور شد: پیگیری های مکرر و فراوانی توسط شورای اسلامی شهرهای ورزنه وهرند صورت گرفته ولی هنوز به نتیجه ای نرسیده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.