سرویس: اخبار شهرستان 19:44 - شنبه 28 فروردین 1395

فرمانده پایگاه پندافند هوایی هاشم آباد:

ارتش با دادن دست بیعت به امام و شهدا، حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد ماند

سرهنگ نوروزی گفت: افتخار ارتش، فراتر رفتن از توان رزمی خود در تمامی ابعاد تجهیزات نظامی و عملیاتی است.

به گزارش اصفهان شرق از تودشک، فرمانده پایگاه پندافند هوایی هاشم آباد عصر امروز در جمع مردم تودشک، با گرامی داشت روز ارتش به رشادت های آن اشاره و گفت: رشادت های ارتش قبل و بعد از پیروزی انقلاب تا هشت سال دفاع مقدس و زمان امروز به وضوح مشخص بوده و در این خصوص وقایع تاریخی مشهود است.

نوروزی با توجه به لبیک نیروهای ارتش با امام خمینی(ره) در تاریخ 19 بهمن 57 اظهار کرد: ارتش با بیعت خود با امام و شهدا، حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و هست و همین عاملی در سردادن شعار انحلال ارتش توسط دشمنان خارجی مطرح شد.

وی پیوستن ارتش به صفوف ملت را نقطه عطف انقلاب خواند و افزود: فرمایشات حکیمانه امام راحل نقشه شوم دشمنان را برآب کرد و ارتش که برگرفته از جوانان مومن و انقلابی بود یکصدا بر علیه دشمنان به پا خواستند.

فرمانده پایگاه پندافند هوایی هاشم آباد بیان کرد: ارتش عزت و شرف خود را به جوامع ثابت کرد و در دوران دفاع مقدس، در صحنه های مختلف با استفاده به توان نظامی خود، در سرنگونی دشمن تا ساقط کردن آن حرکت کرد.

وی با افتخار اینکه ارتش فراتر از توان رزمی خود حرکت کرده است، گفت: افتخار ارتش، فراتر رفتن از توان رزمی خود در تمامی ابعاد تجهیزات نظامی و عملیاتی است و امروز تحریم ها باعث پیشرفت این نیروی مسلح شده و توانستند تهدید را به فرصت مبدل کنند.

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: امروز امن ترین آسمان را در کشور ایران داریم و همه این امنیت ها و نشستن دشمن پای میز مذاکره به واسطه خون شهداست.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.