سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:02 - جمعه 27 فروردین 1395

مدیرکل ستاد بحران استان اصفهان خبرداد

کنترل کامل برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر در اصفهان

مدیرکل ستاد بحران استان اصفهان گفت: در بارندگی‌های مستمر از روز گذشته از آب‌گرفتگی معابر جلوگیری و مسیرها توسط عوامل راه و شهرسازی مستقر در همه مناطق کنترل شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ منصور شیشه‌فروش با اشاره به کنترل و آمادگی لازم نیروهای امدادرسان و عوامل راه‌وشهرسازی در سطح استان اصفهان اظهارکرد: در بارندگی‌های مستمر از روز گذشته از آب‌گرفتگی معابر جلوگیری و مسیرها توسط عوامل راه و شهرسازی مستقر در همه مناطق کنترل شده است و در مجموع بارندگی‌ها در سطح استان اصفهان به شکلی نبود که مشکلی در تردد و عبور و مرور ایجاد کند.

وی در ادامه افزود: هشدارهای لازم از قبل به عوامل امدادرسان داده شده بود و خوشبختانه هیچ گزارش جدی مبنی بر حادثه و یا اتفاق ویژ‌ه‌ای ناشی از بارندگی و یا سیل داده نشده است؛ نیروهای امدادی در تمامی مناطق استقرار داشتند و کلیه مسیرها تحت کنترل و نظارت کامل بوده است.

مدیرکل ستاد بحران استان اصفهان گفت: پایگاه‌های امداد جاده‌ای نیز در تمامی جاده‌های استان اصفهان مستقر و آماده ارائه خدمات هستند؛ همچنین پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی، هلال احمر و … در جاده‌ها استقرار دارند و از قبل طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی و اطلا‌ع‌رسانی‌های لازم، مشکلی به وجود نیامد.

وی خاطرنشان کرد: وزش پراکنده باد و بارش‌های فصلی در استان اصفهان همچون دیگر مناطق کشور وجود دارد که در مناطق مختلف عوامل مدیریت بحران اوضاع را کنترل خواهند کرد و هیچ‌گونه موردی نیز از طغیان رودخانه نداشته‌ایم؛ سازمان هواشناسی بارش‌های فصلی را برای روزهای آینده پیش‌بینی کرده است.

 

فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.