اصفهان شرق

عیدی بازنشستگان مخابرات استانی پرداخت شده است

کدخبر: 98829
1395/01/27 در ساعت 14:07

به گزارش اصفهان شرق؛ در پی انتشار گزارشی با عنوان” بازنشستگان مخابرات و راه‌آهن هنوز عیدی خود را دریافت نکرده‌اند”،‌ زارعیان سخنگوی شرکت مخابرات در گفت‌و‌گو با فارس در این زمینه، اظهار کرد:‌ ما در سطح کشور حدود 15 هزار بازنشسته شرکت مخابرات داریم که عیدی و پاداش این افراد توسط شرکت مخابرات ایران و استانی پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت مخابرات ایران در 17 اسفند ماه سال گذشته چکی را بابت عیدی بازنشستگان این شرکت تحویل صندوق بازنشستگی کشوری داد و در واقع عیدی بازنشستگان مخابرات ایران همراه با حقوق اسفند ماه پرداخت شد.

زارعیان بیان داشت:‌ شرکت مخابرات طی بخشنامه‌ای به تمامی استان‌ها اعلام کرد که باید عیدی و رفاهیات بازنشستگان استانی نیز قبل از 20 اسفند ماه(94) به حساب آنها واریز شود و طبق استعلامی که از استان‌ها داشته‌ایم تمام استان‌ها قبل از 20 اسفند ماه اقدام به پرداخت رفاهیات و عیدی به بازنشستگان نموده‌اند.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران، تصریح کرد: پرداخت عیدی به بازنشستگان به دو شیوه عمل شده است نخست اینکه در برخی از استان‌ها، شرکت مخابرات اقدام به پرداخت مستقیم عیدی و مزایا به حساب بازنشستگان کرده‌اند و دوم اینکه برخی استان‌ها نیز این کار توسط صندوق بازنشستگی استانی صورت گرفت.

زارعیان بیان کرد:‌ شرکت مخابرات حتی در دو الی سه استان علاوه بر عیدی حقوق بازنشستگان اسفند ماه را نیز پرداخت کرده است به طوری که پرداخت حقوق به عهده شرکت مخابرات استانی نبوده ولی ما این کار را انجام داده‌ایم.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران، تصریح کرد: بعد از اعلام خبر رئیس صندوق سازمان بازنشستگی کشوری مبنی بر اینکه هنوز بازنشستگان شرکت مخابرات استانی عیدی خود را دریافت نکرده‌اند ما از طریق امور مالی و روابط عمومی با برخی از بازنشستگان در استان‌ها تماس برقرار کردیم و تمامی استان‌ها دریافت عیدی را تایید نمودند ضمن اینکه کانون‌های بازنشستگی استانی هم این موضوع را تائید کردند.

وی در پایان گفت:‌ چنانچه بازنشستگان مشکلی را در زمینه پرداخت عیدی خود داشته‌اند می‌توانند با شماره 2021 در ساعت اداری با کارشناسان این حوزه تماس و سوالات خود را مطرح کنند.

فارس