اصفهان شرق

لزوم اطلاع رسانی در راستای افزایش سرانه مصرف قارچ

کدخبر: 98785
1395/01/26 در ساعت 14:10

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی شرکت قارچ یکتای سپاهان حجت الاسلام والمسلمین دست افکن مدیر روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان اصفهان از مجموعه های تولیدی شرکت قارچ یکتای سپاهان بازدید کرد.

حجت السلام دست افکن گفت: بسیار خوشحالم که توفیقی شد که امروز از این شرکت بازدید کنم و با زحمات ارزشمند مدیران شرکت قارچ یکتای سپاهان آشنا شوم که این حرکت همان اقتصاد مقاومتی که انشاالله کمک شایان دولتمردان هم در این راه همراه باشد و من بسیار لذت بردم که 400 نفر بصورت مستقیم مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: از این شرکت زندگی خودشان را اداره کنند و از همین 400 نفر مباحثی چون ازدواج ومشکلات اجتماعی و…. آنها حل می شود و بعضی ها هم حداقل سرپرستی خانواده هاشون را به همراه دارند و حقیقتاً وقتی وارد شرکت شدم حالت معنوی را احساس کردم که کار برای رضای خدا هست و دوستانی هم که زحمت کشیدند این اشتغالزایی را فراهم آوردند مشخص هست که نیت آنها نیز پاک و خدایی هست.

دست افکن افزود: هر جا نیت پاک باشد خدا هم حضور دارد و از همه اعضایهیئت مدیره شرکت قارچ یکتای سپاهان به سهم خود به عنوان طلبه تشکر می کنم و دعا می کنم که انشاالله همیشه خدا به بازوانشان و مالشون برکت عطا کند که چنین شرکت هایی را ایجاد کنند که سایرین هم یاد بگیرند که می شود در روستاها اشتغالزایی کرد که جوان ها مشغول کار شوند و به انحراف و مشکلات اجتماعی دچار نشند، وقتی یک جوان بیکار باشد هزار مشکل برای او به وجود می آید.

وی تصریح کرد: : قارچ الان در سبد غذایی مردم نقش مهمی دارد و خیلی مقوی هم هست و اگر  مسئولین و کارشناسان بتوانند فواید قارچ را در جامعه اطلاع رسانی بکنند این حرکت در راستای افزایش سرانه مصرف قارچ و اهداف اقتصاد مقاومتی بسیار عالی هست.

و در پایان حجت الاسلام و المسلمین دست افکن از بابت گستردگی کار پرورش قارچ به عنوان مشاغل خانگی در جرقویه سفلی از هیئت مدیره شرکت تشکر می کنم و بسیار برای من جالب بود که بعضی ها با کمترین وام و مبلغ اشتغالزایی کردند و انشاالله کار مشاغل خانگی که توسط این شرکت گسترده شده فراگیر شود.