سرویس: اجتماعی 06:15 - شنبه 28 فروردین 1395

بازخوانی/47

شرق اصفهان در هفته ای که گذشت…

پربازدیدترین اخبار اصفهان شرق در هفته ی گذشته را در اینجا مرور کنید.

به گزارش اصفهان شرق؛ پربازدیدترین اخبار اصفهان شرق در هفته ی گذشته را در بین اخبار زیر مشاهده کنید.

برای دیدن متن کامل اخبار روی تیتر آن ها کلیک کنید:

********************************

تخریب‌چی‌ها چه‌چیزی از جان صداوسیما می‌خواهند؟! /بدخواهان درونی و بیرونی رسانه‌ملی در یک صف

همه شبکه‌های ماهواره را می‌توان دشمنان بالفعل صداوسیما دانست. دولت‌های عربی نیز بدشان نمی‌آید سنگ جلوی پای صداوسیما و شبکه‌های برون‌مرزی‌اش بیندازند…

 

واکنش توئیتری احمدی‌نژاد به موضوع یارانه ۲۵۰ هزار تومانی + عکس

محمود احمدی‌نژاد، در پیامی توئیتری به مباحث طرح شده درباره ورودش به انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ با شعار پرداخت یارانه ۲۵۰ هزار تومانی واکنش نشان داد.

 

قائم مقام وزیر کشور: نفر ششم انتخابات اصفهان جایگزین نفر سوم می شود/ حقوقدان شورای نگهبان: جایگزین در انتخابات میان‌دوره‌ای مشخص می شود

زمانی نه چندان دور حامیان لیست رأی آورده تهران می گفتند نمی توان نفر بعدی را جایگزین کرد و باید تکلیف در نتخابات میان دوره ای مشخص شود اما امروز با توجه به مصالح برای اصفهان نظرشان کاملا برعکس و متفاوت شده است!

 

با بی‌سابقه‌ترین خشک‌سالی چند دهه اخیر روبرو هستیم

رسول زرگر پور بابیان اینکه در پشت سد، امروز به میزان ۲۶۰ میلیون مترمکعب آب وجود دارد، افزود: آب جاری رودخانه این تصور غلط را به وجود نیاورد که وضعیت آب استان خوب است درصورتی‌که به‌شدت اوضاع خشکی گسترده شده است.

 

به کمک این ماده مورچه‌ها را از خانه‌تان فراری دهید

می‌توان به کمک یک ترکیب خانگی و بی‌ضرر فضای داخل خانه را از مورچه‌ها خالی کرد و از حمله آن‌ها به مواد غذایی جلوگیری کرد.

 

شایعه سازی برخی رسانه ها در انتخاب آجدانی به عنوان آخرین نماینده اصفهان/ شورای نگهبان قانونی عمل می کند

بهرامی در خصوص گمانه زنی اصلاحات در فضای مجازی گفت: برخی افراد در فضای مجازی به دنبال در دست گرفتن این فضا و تخریب مجدد شورای نگهبان هستند ولی نظر اصلی و قانونی را شورای نگهبان قطعا اعلام کرده است.

 

طوفان مبارزه با مواد مخدر در سال ۹۵

شهادت شهید قضاوی آخرین و اولین شهید مبارزه در این راه نبوده و نیست اما به برکت خون پاک این عزیزان جدی تر از گذشته راه و مسیرمان برای ریشه کن کردن قاچاق و توزیع این مواد را دنبال خواهیم کرد.

 

قصه گویی شهید مدافع حرم «مسلم خیزاب» برای فرزندش/ فیلم

فیلم منتشر نشده از شهید مدافع حرم، شهید مسلم خیزاب فرمانده گردان یازهرا (س) لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام

 

باید از ظرفیت شرق اصفهان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم

بخشدار جرقویه گفت: همه مسئولان و مردم باید از ظرفیت ها و فرصت های موجود در منطقه جهت تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کنند و باعث رشد جامعه و کشور در زمینه های گوناگون شوند.

 

واکسیناسیون سراسری دام های استان اصفهان در اردیبهشت/ تراکم تب برفکی در غرب و جنوب استان بیشتر است

گزارش ها و اخبار متعدد خبرنگاران ما از شهرستان های مختلف در جای جای استان اصفهان از جمله خوانسار، گلپایگان، سمیرم، فریدن، فریدونشهر و دهاقان مبنی بر ابتلا و تلف شدن دام های سنگین و سبک بر اثر تب برفکی پیش از این منتشر و اصلاع رسانی شده است.

 

باران بهاری در راه اصفهان/هوا به شدت سرد می شود

با ورود سیستم بارشی به استان و بارش های متعدد دمای هوا تا ۴ درجه کاهش پیدا می کند.

 

استفاده از گوشت سگ در سوسیس و کالباس واقعیت ندارد+تصاویر

پس از گذشت یک سال مجددا اخباری مبنی بر استفاده از گوشت سگ در یک کارخانه‌ تولید سوسیس از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

 

واکسیناسیون بیش از ۷۰ درصد دام های کوهپایه بر علیه تب برفکی

مجتبی امینی گفت: دامداری خانگی به صورت سنتی بیشترین حجم تولید دام بخش کوهپایه را به خود اختصاص داده است و در این رابطه سعی بر انجام واکسیناسیون به موقع در دام ها توسط دامپزشکی شده است.

 

تو بگو قیمت این لحظه چند؟/ هدایای ویژه برای مدافعان حرم!+تصاویر

در زندگی لحظاتی رقم می‌خورد که نه تنها با معیارهای مادی قابل اندازه‌گیری نیست حتی واژه‌ها نیز از انتقال مفهوم آن قاصرند.

 

دستور بانک مرکزی برای منع افتتاح حساب در دفاتر پست بانک

مدیرعامل پست بانک گفت: منع افتتاح حساب در دفاتر روستایی این بانک طبق دستور مکتوب بانک مرکزی و با استناد به قانون ضد پولشویی و دستورالعمل استاندارد شعب برای جلوگیری از تخلفات برخی دفاتر وضع شده است.

 

تب برفکی تهدید جدی برای عشایر نصرآباد/ زندگی ساده ای که بر پایه اقتصاد مقاومتی می چرخد

بحران تب برفکی که مدتی است دامنگیر دامداران کشور شده، به تازگی به سراغ دامداران و عشایر جرقویه هم آمده و اگر این بلای ویران گیر فراگیر شود، آسیب جدی به این قشر جامعه می خورد.

 

شرق اصفهان، اعتکاف کجا بریم؟

اعتکاف مهمانی عاشق و معشوق در خانه ی خداست تا اواز بندگی سرداده و عفو و بخشش از عمق جان سر دهیم.

 

اجرای طرح بزرگ کارآفرینی همنِت روستا در آینده ای نزدیک در کفران

اسماعیلی از اجرای طرح کارآفرینی همنت در آینده ای نزدیک با هدف اشتغال در روستا و کاهش بیکاری جوانان در روستای کفران خبر داد.

 

اولین پروژه عمرانی در شرق اصفهان به بهره برداری رسید/ نصرآبادی ها پیشتاز در عمل به شعار سال ۹۵

تلاش شبانه روزی شهرداری شهر نصرآباد در به ثمر رسیدن پروژه بلوار امام رضای این شهر و بهره برداری ایده آل توسط شهروندان در ماه اول سال ۹۵ به انجام رسید.

 

بیماران آلرژیک پیشگیری را مقدم بر درمان بدانند

دکتر مهدویانی گفت: عوامل حساسیت زا طیف متنوعی دارند که این عوامل شامل عوامل ویروسی آلرژن ها، آلودگی هوا استرس و عوامل روحی و ورزش و در برخی موارد دارو ها می باشد.

 

نسبت به پرداخت حق‌الزحمه معلمان اقدام عاجل شود/ معلمان شب عید دست خالی به خانه‌های خود رفتند

در نامه رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش آمده است: معلمان انتظار داشتند حداقل شب عید، مطالبات آنها پرداخت می‌شد، ولی نشد و آنها در حالی که ۶ ماه کار کرده و عرق ریخته بودند، دست خالی به خانه‌های خود رفتند.

 

دولت: معیار حذف یارانه را اعلام نمی‌کنیم تا رفتار مردم عوض نشود!/ چرا از واکنش مردم به حذف یارانه نقدی می ترسند؟

سال ۹۵ از راه رسید اما هنوز هم تکلیف یارانه نقدی مشخص نشده است. یارانه ای که حذف یا عدم حذف آن به یکی از معضلات اقتصادی کشور تبدیل شده و دولت یازدهمی ها که برای جبران کسری بودجه خود و همچنین به نوعی بر اساس قانون…

 

چرا کلاه سبزهای ارتش در سوریه شهید دادند؟

خبر شهادت اولین نیروی کلاه سبز ارتش ایران در سوریه و سه تکاور مدافع حرم دیگر که با فاصله کمی از آن به ایران رسید قدری ناباورانه بود. ابعاد چنین اتفاقی در مورد ورزیده ترین نیروهای پرآوازه ارتش که نام چند افسر ارشد نیز در میان آنها وجود داشت قدری مبهم به نظر می رسید.

 

برنامه امتحانات نهایی خرداد ماه دانش‌آموزان تغییر کرد + دانلود برنامه امتحانی جدید

با توجه به تقارن ایام ماه مبارک رمضان با برنامه امتحانات خرداد ماه دانش‌آموزان، وزارت آموزش و پرورش برنامه امتحانات نهایی خرداد دانش‌آموزان کشور را تغییر داد

مهم ترین اخبار شرق اصفهان و پربازدید ترین اخبار استان و کشور را در اصفهان شرق رصد کنید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.