سرویس: غیر تولیدی 12:30 - پنجشنبه 26 فروردین 1395

هفته بیست‌ و ششم لیگ برتر فوتبال

راه‌آهن ـ ذوب‌آهن؛ جدال آهنی‌ها بر سر سه امتیاز

تیم ذوب‌آهن که موقعیت قهرمانی در لیگ برتر را از دست‌ داده است، برای زنده نگه‌داشتن شانس سهمیه آسیایی به برتری برابر تیم راه‌آهن نیاز دارد.

به گزارش اصفهان شرق؛ هفته بیست‌ و ششم لیگ برتر فوتبال امروز پنج‌شنبه با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود که در یکی از این دیدارها تیم ذوب‌آهن به مصاف تیم راه‌آهن می‌رود.

تیم ذوب‌آهن تا چند هفته قبل یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شد اما این تیم طی 9 هفته سپری‌ شده از لیگ، دو شکست متوالی را متحمل شد تا از کورس مدعیان دور شود.

البته دو شکست برابر دو نماینده تبریز نیز موجب شد تا نماینده اصفهان از جمع مدعیان دور شده و دیگر شانسی برای قهرمانی نداشته باشد اما شاگردان یحیی گل‌محمدی در پنج هفته باقی‌مانده از لیگ می‌توانند به دنبال کسب سهمیه آسیایی باشند.

در آن سوی میدان تیم راه‌آهن شرایط بسیار بدی را تجربه می‌کند و برای ماندن در لیگ برتر نیاز مبرمی به کسب پیروزی خانگی مقابل ذوبی‌ها دارد که این مسئله می‌تواند کار سفید و سبزپوشان اصفهانی را دشوار کند.

حساسیت در لیگ برتر به اوج خود رسیده و نتایج دیدارهای هفته‌های پیش‌رو از اهمیت بالایی برخوردار است و دیدار آهنی‌های لیگ نیز از این شرایط مستثنی نخواهد بود.

تیم ذوب‌آهن که لیگ قهرمانان آسیا و فینال جام حذفی را نیز پیش‌رو دارد، باید برای حضور در هر سه میدان، آماده باشد اما به همین نسبت کار دشوارتری را هم نسبت به راه‌آهن و هم سایر حریفانش در لیگ برتر خواهد داشت.

 

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.