سرویس: اجتماعی 17:30 - چهارشنبه 25 فروردین 1395

نامه رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس به وزیر آموزش و پرورش:

نسبت به پرداخت حق‌الزحمه معلمان اقدام عاجل شود/ معلمان شب عید دست خالی به خانه‌های خود رفتند

در نامه رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش آمده است: معلمان انتظار داشتند حداقل شب عید، مطالبات آنها پرداخت می‌شد، ولی نشد و آنها در حالی که ۶ ماه کار کرده و عرق ریخته بودند، دست خالی به خانه‌های خود رفتند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید حسین نقوی حسینی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس طی نامه‌ای به علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش خواستار پرداخت مطالبات فرهنگیان شد.

در این نامه آمده است: «در پی اعتراضات شدید همکاران از سراسر کشور نسبت به عدم پرداخت حق الزحمه حق‌التدریس همکاران از مهرماه 1394 تاکنون، فراکسیون فرهنگیان انتظار دارد حضرتعالی و دولت محترم نسبت به پرداخت حق‌الزحمه حق‌التدریس‌ها اقدام عاجل و جدی نماید.

جناب آقای وزیر، معلمان حق‌التدریس و دارای فولتایم هفت ماه است که حق‌الزحمه خود را دریافت نکرده‌اند. چنین وضعی قابل قبول نیست. معلمان انتظار داشتند حداقل شب عید، مطالبات و حق‌الزحمه آنها پرداخت می‌شد، ولی نشد و معلمان در حالی که شش ماه کار کرده و عرق ریخته بودند، دست خالی به خانه‌های خود رفتند.

فراکسیون فرهنگیان بار دیگر از رئیس‌جمهور محترم، هیأت دولت و به ویژه از جنابعالی می‌خواهد نسبت به پرداخت حق‌الزحمه حق‌التدریسی‌ها و فولتایم معلمان اقدام عاجل نماید که تأخیر جایز نیست.

 

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.