سرویس: اجتماعی 12:32 - چهارشنبه 25 فروردین 1395

رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان:

تب برفکی در گوشت‌ اصفهان مشاهده نشده است

رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان گفت: قیمت گوشت قرمز پس از تعطیلات ۱۰ درصد کاهش یافته که رکود را می‌توان عامل اصلی کاهش قیمت گوشت قرمز دانست.

به گزارش اصفهان شرق؛ رضا انصاری درباره وضعیت قیمت بازار گوشت قرمز در اصفهان اظهار داشت: قیمت گوشت قرمز پس از تعطیلات نوروز حدود 10 درصد کاهش داشته است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا رکود در بازار گوشت تأثیر داشته، افزود: رکود در بازار گوشت مشهود است و می‌توان گفت کاهش قیمت گوشت نیز در گرو رکود بازار بوده، در سال‌های گذشته کاهش قیمت گوشت تنها در اواخر اردیبهشت صورت می‌گرفت و ما تاکنون شاهد کاهش قیمت گوشت در فروردین ماه نبوده‌ایم.

رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان درباره وضعیت صادرات و واردات گوشت قرمز در اصفهان خاطرنشان کرد: گوشت وارداتی در اصفهان بسیار کم مشاهده می‌شود و اگر گوشت وارداتی هم باشد یا از دیگر استان‌هاست و یا در برخی از موارد گوشتی است که از برزیل وارد می‌شود که آن در حوزه دام سنگین است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شیوع تب برفکی در گوشت قرمز اصفهان هم بوده، تصریح کرد: تا کنون تب برفکی در گوشت‌های اصفهان مشاهده نشده و دامپزشکی نیز بر این مسئله نظارت مستقیم دارد و در کشتارگاه‌ها نیز همه گوشت‌ها پس از کشتار کنترل می‌شوند.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.