سرویس: اخبار شهرستان 17:03 - یکشنبه 22 فروردین 1395

نظر مسئولان جرقویه علیا در رابطه با شعار سال95؛

باید از ظرفیت شرق اصفهان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم

بخشدار جرقویه گفت: همه مسئولان و مردم باید از ظرفیت ها و فرصت های موجود در منطقه جهت تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کنند و باعث رشد جامعه و کشور در زمینه های گوناگون شوند.

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه علیا، بخشدار جرقویه علیا با اشاره به نامگذاری سال 95 بنام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: سال 95 به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده و ایشان با درایت کامل مسیر مستقیم و چراغ راه را برای همه مردم و مسئولین روشن نمودند.

بهزاد فر در ادامه افزود: انچه وظیفه تک تک ما می باشد استفاده از ظرفیت ها و فرصت های ویژه ای است که در بخش جرقویه علیا وجود دارد و باید با بکارگیری تمام توان مسئولین و مردم در مسیر منویات مقام معظم رهبری در جهت توسعه و پیشرفت این بخش تلاش کنیم و جرقویه علیا را به جایی که شان و منزلت مردم آن می باشد برسانیم.

نماینده عالی دولت در جرقویه علیا به مسئولین تاکید داشت: امسال سال اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی باید به گونه ای باشد که در پایان سال امکان ارائه گزارش دقیق و ملموس از عملکرد نهاد ها و ارگانها در کلیه حوزه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی فراهم شود و اینجانب نماینده دولت و خدمتگزار مردم در بخش جرقویه علیا از هر اقدامی که در جهت منافع عمومی و گشایش امور و حل مشکلات مردم باشد حمایت می کنم و امید وارم در سالی که شروع آن بنام فاطمه زهراء (س) و پایان آن نیز با نام فاطمه (س) باشد سالی پر خیر و برکت و پر از شادی و نشاط برای مردم باشد.

بخشدار

شهردار شهر حسن آباد نیز در خصوص نامگذاری سال 95 بنام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده نقشه راه و روشن و آینده ساز برای عبور از مراحل رشد و توسعه و پیشرفت همراه عدالت می باشد.

ایروانی در ادامه تاکید کرد: در چند سال اخیر در عرصه گفتمان، همایش و سمینار ها پیشرفتهای خوبی حاصل شده و حالا نوبت به اقدام و عمل برای همه بویژه افرادی که مسئولیت اجرایی دارند.

شهردار شهر حسن اباد در ادامه با اشاره به مهم بودن حضور مردم در صحنه ها خاطرنشان کرد: یکی از رموز استقرار اقتصاد مقاومتی حضور همه جانبه مردم در صحنه می باشد مسئولین باید اعتماد مردم را به خود جلب کنند.

وی در پایان افزود: همه باید با تعامل و همدلی کار کنیم که اقتصاد مقاومتی را جزء هویت ملی شود و همه با هم به دنبال جنبش اقتصاد مقاومتی باشیم و از تجارب گذشته مانند پیروزی انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس و برگزاری انتخابات گذشته به دلیل حضور همه جانبه مردم در این زمینه استفاده کنیم و در برنامه ریزی های آینده شهر و کشور اقتصاد مقاومتی را بستر اصلی قرار دهیم و از نیروها و امکانات داخلی استفاده کرده و الگوی ویژه توسعه ایرانی اسلامی را در جامعه پیاده کنیم.

شهردار

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.