سرویس: اجتماعی 11:03 - یکشنبه 22 فروردین 1395

فرمانده انتظامی استان مطرح کرد:

طوفان مبارزه با مواد مخدر در سال ۹۵

شهادت شهید قضاوی آخرین و اولین شهید مبارزه در این راه نبوده و نیست اما به برکت خون پاک این عزیزان جدی تر از گذشته راه و مسیرمان برای ریشه کن کردن قاچاق و توزیع این مواد را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز، فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: سال جدید سال طوفان مبارزه و اقدام علیه سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر خواهد بود.

سردار آقاخانی در گفت و گو با خبرنگار این رسانه در آئین تشییع پیکر شهید سرگرد علی اصغر قضاوی در خوراسگان اصفهان خاطر نشان کرد: در سال جاری به طور ویژه با این دست افراد و قاچاقچیان مبارزه می کنیم.

به گفته این مقام انتظامی، طی روزهای گذشته شاهد به شهادت رسیدن یکی دیگر از جان برکفان نیروی انتظامی در نائین بودیم که به دست همین افراد سوداگر و قاچاقچی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر همواره در دستور کار نیروی انتظامی بوده اما در سال جدید تصمیم و اراده راسخ داریم این مبارزه با مجدانه تر و جدی تر دنبال کنیم.

فرمانده انتظامی اصفهان ادامه داد: شهادت شهید قضاوی آخرین و اولین شهید مبارزه در این راه نبوده و نیست اما به برکت خون پاک این عزیزان جدی تر از گذشته راه و مسیرمان برای ریشه کن کردن قاچاق و توزیع این مواد را دنبال خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: نیروی اتنظامی مصمم است با تقدیم هر تعداد شهید خط انتقال و جابجایی مواد مخدر را بریده و ریشه کن کند.

بر این اساس، در درگیری مسلحانه ای که جمعه گذشته بین نیروهای انتظامی و سوداگران مرگ در شهرستان نائین روی داد، یک مامور انتظامی شهید و دو مامور دیگر زخمی شدند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.