سرویس: اجتماعی 10:29 - یکشنبه 22 فروردین 1395

معاون سپاه اصفهان مطرح کرد:

آموزش ۲۷ هزار نفر از مربیان و سرمربیان حلقه‌های صالحین بسیج استان اصفهان

معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای سرگروه‌ها، مربیان و سرمربیان حلقه‌های صالحین گفت: ۲۷ هزار نفر از مربیان و سرمربیان حلقه‌های صالحین بسیج استان اصفهان در قالب ۳۰ دوره آموزش دیده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام محسن مظاهری با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه سرگروه‌های حلقه‌های صالحین اظهار داشت: بیش از 30 دوره آموزشی در راستای ارتقاء مهارتی سرگروه‌ها، مربیان و سرمربیان حلقه‌های صالحین پایگاه‌ها و اقشار مختلف بسیج استان اصفهان در سال گذشته برگزار شده است.

وی افزود: در این دوره‌های آموزشی 27 هزار نفر از سرگروه‌ها، مربیان و سرمربیان حلقه‌های صالحین بسیج درباره موضوعاتی همچون مخاطب شناسی، ایجاد جذابیت در برنامه‌های فرهنگی، مدیریت فرهنگی و غیره آموزش دیده‌اند تا توانایی مهارتی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین افزایش یابد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب‌الزمان(عج) با اشاره به راه‌اندازی سایت‌های حلقه‌های صالحین در شبکه اینترنت بیان کرد: 10 هزار سایت حلقه‌های صالحین در فضای مجازی توسط حلقه‌های صالحین سراسر استان در سال گذشته راه‌اندازی شده است،‌ اعضاء حلقه‌های صالحین اقدامات حلقه را به همراه موضوعات مورد نیاز مخاطبان روی سایت خود بارگذاری می‌کنند البته در گذشته این سایت‌ها تنها در شبکه «شباب» قابل دسترسی بود که از بهمن‌ماه سال گذشته این سایت‌ها در شبکه ملی اینترنت نیز قابل دسترسی است.

وی با اشاره به سایر فعالیت‌های حلقه‌های صالحین استان اصفهان گفت: جلسات هیئت‌های مذهبی به همراه برگزاری سخنرانی‌ مذهبی و با هدف ارج نهادن به مقام شهدا در طول سال در پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود که این اقدام در گسترش و نهادینه کردن فرهنگ شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا مؤثر بوده است.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.