سرویس: اجتماعی 15:07 - جمعه 20 فروردین 1395

امام جمعه ورزنه در جشن بزرگ کوثر:

حضرت زهرا(س) بهترین الگو در زندگی هر انسان است/تصاویر

جشن بزرگ میلاد کوثر با حضور بیش از 400نفر از بانوان و خانواده معظم شهدا در مسجد المهدی شهر ورزنه به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه (س) برگزار گردید.

به گزارش اصفهان شرق؛ جشن بزرگ میلاد کوثر با استقبال بیش از 400نفر از بانوان و خانواده معظم شهدا با حضور حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی امام جمعه شهر ورزنه و جمعی از مسئولین در مسجد المهدی شهر ورزنه به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه (س) برگزار گردید.

حجت الاسلام شامحمدی امام جمعه شهر ورزنه به حدیثی از حضرت زهرا اشاره کرده و گفت: در نزد حضرت زهرا سه چیز محبوب بود. اول تلاوت قرآن دوم نگاه به صورت رسول خدا و سوم انفاق در راه خدا.

امام جمعه ورزنه خاطر نشان کرد: اگر از زنان امروز جامعه بپرسیم محبوب شما چیست خواهند گفت طلا،مسکن، فرزندو….اما این بانوی نمونه انفاق در راه خدا و تلاوت قرآن  را محبوب خودمی داند و این شخصیت می تواند بهترین الگو برای ما باشد.

شامحمدی افزود: وقتی حضرت زهراسلام الله علیها مشغول دعا می شوند از اول شب تا پایان آن به همه مردم جز خودش دعا می کند و وقتی امام حسن علیه السلام  علتش را جویامی شود ایشان می فرمایند الجارثم الدار اول همسایه سپس خانه که اگراین سخن ایشان را آویزه گوش خود کنیم و بدان عمل نماییم هیچ اختلافی درجامعه وجود نخواهدداشت.

وی ادامه داد: اما متاسفانه مردم امروز میگویند اول خودم دوم هم خودم دیگران هم هیچ.

امام جمعه ورزنه گفت: یکی از مصائب و مشکلات ما این است که نمی توانیم به جرات بگوییم در عمرمان یک جلد کتاب از فضائل این بانوی بزرگ را خوانده ایم.

گفتنی است پخش کلیپ،مسابقه،سخرانی و مولودی خوانی توسط مداح اهل البت دری از برنامه های این مراسم بود.

در پایان این مراسم از سه مادر شهید جاوید الاثرشهید بوجاری،شهید اکبریان و شهید روحمناپور تجلیل به عمل آمد.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.