سرویس: اجتماعی » پزشکی و سلامت 12:25 - چهارشنبه 18 دی 1392

كودكتان را اينگونه “خلاق” بار بياوريد!

گاهي بطري‌ها، قوطي ها و “مواد دور ريختني” زيادي در اطراف ما وجود دارند كه اگر از فوايد آن‌ها براي افزايش رشد و خلاقيت كودكانتان آگاه شويد هرگز آن‌ها را دور نخواهيد انداخت .

به گزارش اصفهان شرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، اگر نحوه استفاده از بطري‌ها و قوطي‌ها را به عنوان اسباب بازي و كار دستي براي كودكان خود بدانيد، مي توانيد پس از هر بار مصرف محتويات آن‌ها با استفاده از اين بطري ها براي اتاق خواب كودكاتان وسايلي جديد بسازيد.

بررسي‌ها نشان مي‌دهند اين روزها كه كودكان هديه گرفتن را خيلي دوست دارند و به دليل گراني، والدين كمتر مي‌توانند آن‌ها را خوشحال كنند، مي‌توانند با ايده‌هاي جالب و خلاق گلدان‌ها و “اشياي تزئيني” زيادي را با كمك فرزندانشان ايجاد كنند.
گفتني است پرورش خلاقيت كودكان در دنياي امروزي نقش مهمي در آينده آن‌ها خواهد داشت و خلاقيت نيز مانند هوش انواع مختلفي دارد كه يكي از روش‌هاي “پرورش خلاقيت” كودكان اين است كه اجازه دهيم آن‌ها خودشان چيزهايي را كه دوست دارند طراحي كنند.
اسباب بازي‌ها هرچقدر ساده‌تر باشند كودكان از آن‌ها استفاده بيشتري مي‌كنند و نقش مهمي در تقويت و پرورش كودكان ايجاد مي‌كنند.
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.