سرویس: اخبار شهرستان 15:32 - جمعه 13 فروردین 1395

امام جمعه شهر نیک آباد:

بهترین مکان برای انسجام و همدلی، نماز جمعه است

حجت الاسلام صانعی گفت: بهترین مکان و محور برای انسجام و همدلی، نماز جمعه است. نماز جمعه کانون وحدت است.

به گزارش اصفهان شرق؛ امام جمعه شهر نیک آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به خالص بودن برای خدا گفت: هرکس خالصانه برای خدا کارکند، چشمه های معرفت و حکمت در قبلش می جوشد و چنین کسی زبانش، زبان خیر و صلاح است.

حجت الاسلام مرتضی صانعی اظهار کرد: افراد زیادی تحت ولایت شیطانند اما خود را مخلص می پندارند.

وی افزود: بعضی افراد کارهای خوبی انجام می دهند اما وقتی آن کار را از او می گیرند و به کسی دیگری می دهند ناراحت می شود.این افراد کار خوبی را می خواهند که به آنها ارتباط داشته باشد، نه اصل کارخوب را، این افراد خود خواهند نه خدا خواه.

امام جمعه شهر نیک آباد با تبریک سال جدید به همه مخصوصا خانواده  معظم شهدا تصریح کرد: در این سالی که محفوف به دو ولادت حضرت فاطمه زهرا است، انشالله سال پر معنویت و فاطمی داشته باشیم.

خطیب شهر نیک آباد با اشاره به کلام رهبری در اول سال که «به گمان من مساله اقتصاد در اولویت است، یعنی وقتی انسان نگاه می کند، در میان مسائل اولویت دار، از همه فوری تر و نزدیکتر مساله اقتصاد است.» تاکید کرد: راهبرد اساسی در این منطقه را، وحدت و تلاش برای رونق اقتصادی و اشتغال پایدار قرار می دهیم.

حجت الاسلام صانعی افزود: بهترین مکان و محور برای انسجام و همدلی، نماز جمعه است. نماز جمعه کانون وحدت است.

وی با تاکید بر اینکه برای امام جمعه همه افراد عزیز و محترم اند ادامه داد: کانون وحدت یعنی جایی که کسی به کسی توهین نمی کند و هرکس وارد این جمع شود، حق توهین به بزرگان قوم را ندارد.

صانعی خاطرنشان کرد: باید با هم مهربان باشیم، باید آسمانی شویم، باید مانند باران به لطافت و رحمت داشته باشیم. در نماز جمعه حزب و گروه نمی بینیم، ما در اینجا همه مردم را می بینم

وی با تبریک میلاد حضرت زهرا (س)، مخصوصا به مادران، همسران و بخصوص مادران و همسر شهدا گفت: در مساله زن، ما از غرب و تمدن غربی طلبکاریم نه غرب از ما.

امام جمعه شهر نیک آباد در پایان افزود: 12فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، روزی است که با سر انگشتان دستان ملتی متدین و انقلابی، ماهیت نظام سیاسی برآمده از دین اسلام، به رخ جهانیان کشیده شد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.