سرویس: اخبار شهرستان 15:34 - جمعه 20 فروردین 1395

امام جمعه موقت محمدآباد:

منظور از برجام دو و سه تعطیلی فناوری موشکی است

حجت الاسلام طباطبایی گفت: برجام دو و سه که بعضی از افراد می گویند منظور شان تعطیلی فناوری موشکی و دست برداشتن از دستاوردهای انقلاب، حمایت از حزب الله و مظلومین عالم است.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی امام جمعه موقت در خطبه‌های اول نماز جمعه امروز گفت: همه نمازگزاران را به تقوا و پرهیزگاری دعوت می کنم.

طباطبایی در ادامه مباحث قبل راجع به سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: اهل ایمان کسانی هستند که ظاهر و باطنشان صادق باشد و براساس صداقت عمل کنند. ایمان واقعی بنا به فرموده قرآن و پیامبر و اهل بیت اقرار به زبان و اعتقاد قلبی و عمل به اعضاء و جوارح است.

وی افزود: به حرف مردم نمی توان تکیه کرد و باید دید خود انسان وضعیت ظاهر و باطنش چگونه است اینکه مردم تعریف و تمجید کنند سودی به حال ما ندارد باید متوجه بود که واقعیت درونی ما چطور است. بعضی از افراد ظاهری، اسلامی و قابل توجه دارند و لیکن در باطن اینگونه نیستند.

خطیب جمعه شهر محمدآباد پس از دعوت به تقوا و پرهیزگاری در خصوص مسائل روز اظهار داشت: سال نو را که سال فاطمی است تبریک می گویم.

وی به مناسبتهای ماه مبارک رجب اشاره کرد و گفت:  ماه رجب ماه توبه و ماه بندگی خداست، ماه توجه به خدا روزه داری و ذکر دانستند.

طباطبایی بیان داشت: به فرمایش پیامبر روزه داری در ماه رجب موجب نجات از آتش جهنم است باید مواظب باشیم که غافل نشویم. از اعتکاف ایام البیض غفلت نکنیم و ولادت امام پنجم محمدباقر(ع) را گرامی بداریم و شهادت امام هادی(ع) را نیز پاس بداریم و با برگزاری مراسم مناسب دین خود را ادا کنیم.

امام جمعه محمد آباد در بخش دیگر از سخنان خود در رابطه با  روز ملی انرژی هسته ای 20 فروردین اظهار داشت: عده ای از سیاستمداران ما با فاصله گرفتن از تاریخ رویارویی جبهه حق با جبهه استکبار کنار گذاشته اند و دست دوستی به طرف مستکبران دراز کرده اند.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: « عده ای خوش ندارند که ما امریکا را دشمن بدانیم  عده ای از مسئولین نظام مرعوب دشمن شده اند و می گویند فصل دشمنی با امریکا گذشته امروزه فصل تعامل و گفتگو با دشمن است».

طبابایی تاکید کرد: مسئولین باید بدانند که مردم حاضر نیستند دست از تفکر بسیجی و مبارزه با استکبار بردارند. اینکه ما دست آورده های خود را نابود کنیم و بعد هم به آن افتخار کنند.چرا مسئولین مسئله تولید را بخود وانهاده اند و بیشتر کارخانه های ما تعطیل است. باید اقتصاد مقاومتی که همان نگاه به درون می باشد را جدی بگیرند.

امام جمعه محمد آباد تصریح کرد: این تفکر که باید نگاهمان به غرب باشد تفکری نفوذی است که گریبانگیر مسئولین ما شده است. اینکه ما یا باید با امریکا کنار بیاییم و تعامل کنیم تا پیشرفت کنیم و یا اینکه دنبال پیشرفت نباشیم، بنا به فرموده حضرت آقا راه سوم اقتصاد مقاومتی است و تکیه به نیروهای خودی است.

وی ادامه داد:جایگاه مقدس نماز جمعه جایگاه وادادگی به دولتمردان نیست بلکه جایگاهبیان حق و دفاع از حقیقت است. چرا به مردم دروغ می گویند تحریم های نفتی برداشته شده در حالیکه حضرت آقا فرمودند: همه آنچه وعده داده اند روی کاغذ بود و چیزی در عمل دیده نشده است.

خطیب جمعه محمدآباد گفت: بعضی از افراد که زحمت کشیدۀ انقلاب هستند متأسفانه آب به آسیاب دشمن می ریزند و سخنانی می گویند که دشمنان خوشحال می شوند. برجام دو و سه که بعضی از افراد می گویند منظور شان تعطیلی فناوری موشکی و دست برداشتن از دستاوردهای انقلاب و حمایت از حزب الله و مظلومین عالم است.

حجت الاسلام طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: یاد همه شهدا مخصوصاً شهدای هسته ای را گرامی میداریم. امروزه مظلومانه و غریبانه فقط یاد آنهاست و با امید اینکه خداوند دولت و ملت ما را بصیرت عنایت فرماید که دشمن شناس باشند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.