سرویس: اجتماعی 08:00 - شنبه 21 فروردین 1395

بازخوانی/46

شرق اصفهان در هفته ای که گذشت…

پربازدیدترین اخبار اصفهان شرق در هفته ی گذشته را در اینجا مرور کنید.

به گزارش اصفهان شرق؛ پربازدیدترین اخبار اصفهان شرق در هفته ی گذشته را در بین اخبار زیر مشاهده کنید.

برای دیدن متن کامل اخبار روی تیتر آن ها کلیک کنید:

********************************

قایقرانی در کنار رودخانه زاینده رود روستای فارفان/تصاویر

قایقرانی همراه با روز طبیعت در کنار رودخانه زاینده رود روستای فارفان بخش بن رود

 

دلایل تأخیر چند روزه در جریان زاینده‌رود/ آب ۱۶ فروردین در سد آبشار

رئیس انجمن خبرگان کشاورزی اصفهان با اشاره به دلایل تأخیر چند روزه در جریان زاینده‌رود گفت: بر اساس تصمیمات صورت گرفته قرار است که آب ۱۶ فروردین در بستر رودخانه زاینده‌رود جریان داشته باشد.

 

داعش هویت واقعی ابومحمد جولانی را افشا کرد+عکس

رسانه های وابسته به داعش ساعتی پیش با انتشار تصاویری از “ابومحمد الجولانی” فرمانده گروه تروریستی تکفیری القاعده هویت واقعی وی را افشا کرده اند.

 

خطر وجود برخی عناصر نامطلوب را در مجلس حس می کنیم

فرمانده کل سپاه با اشــاره به انتخابات مجلس شــورای اسلامی عنوان کرد: دغدغه ما همواره روی کار آمدن نمایندگان انقلابی بود …..

 

تشییع پیکر پاک مرحومه بانو فاطمه شفیعی مادر شهید عبدالله شفیعی

ظهر امروز پیکرپاک مرحومه فاطمه شفیعی مادر شهید عبدالله شفیعی برروی دستان مردم شهید پرور شهر ورزنه و با حضور مسئولین تشییع و در جوار گلزار شهدای شهر ورزنه به خاک سپرده شد.

 

مسابقات والیبال شرق اصفهان وارد مرحله حذفی شد

مسابقات والیبال شهدای شرق اصفهان که از بهمن ماه با حضور ۱۰ تیم به صورت گروهی در حال برگزاری بود پس از برگزاری دور مقدماتی خود وارد مرحله حذفی شد.

 

«من سالوادور نیستم» پرفروش‌ترین فیلم سینماهای اصفهان

مسئول سینمایی حوزه هنری اصفهان گفت: به ترتیب فیلم «من سالوادور نیستم»، «بادیگارد» و «ابد و یک روز» پرفروش‌ترین فیلم‌های سینماهای استان اصفهان در یک ماه اخیر بودند.

 

اعزام ۸۰ زائر ورزنه ای به مناطق عملیاتی جنوب کشور/تصاویر

در تعطیلات نوروزی تعداد ۸۰ زائر راهیان نور از حوزه مقاومت بسیج ۶ امام جعفر صادق(ع) و حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) شهر ورزنه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

شکل‌گیری هسته‌های کارآفرین در روستاها با اجرای رویداد هم نت روستا در اصفهان

رئیس بنیاد نخبگان اصفهان از برگزاری رویداد کارآفرینی “هم نت روستا” در این استان خبر داد و گفت: یکی از اهداف برگزاری این رویداد شناسایی ظرفیت‌های مناطق روستایی و چالش‌های کارآفرینی در این مناطق است.

 

آزمون سراسری مداحان عتبات ۲۷ فروردین برگزار می‌شود/جزئیات دریافت کارت آزمون

مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثِه‌ مقام معظم رهبری از برگزاری آزمون جذب و گزینش مداحان اعزامی بعِثه مقام معظم رهبری به عتبات عالیات خبر داد.

 

وضعیت ذخایر آب در سدها/سد زاینده رود شرایط خوبی ندارد

مشاور وزیر نیرو گفت: وضعیت ذخیره آب سدها در جنوب و حوضه دریای خزر و ارومیه و همچنین در مناطق غربی کشور بهبود یافته ولی در فلات مرکزی اوضاع سد زاینده رود چندان خوب نیست.

 

میدان امام اصفهان به عنوان پربیننده‌ترین بنای تاریخی کشور در نوروز ۹۵ شناخته شد

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان گفت: در نوروز ۱۳۹۵ میدان امام اصفهان پربیننده‌ترین بنای تاریخی استان و کشور به شمار می‌رود.

 

تجلیل از بانوان فعال فرهنگی شهر محمدآباد/تصاویر

باحضور مسئولین استانی و بخش و در هفته گرامیداشت مقام زن و به همت حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری محمدآباد از بانوان فعال فرهنگی شهر محمدآباد تجلیل به عمل آمد

 

فعالیت های جهادی بسیجیان شاهتوری بازهم شادی آفرید/ تصاویر

گروه جهادی منتظران ظهور تعطیلات عید نوروز ترجیح دادند و از ۸فروردین ماه تا ۱۴فروردین مشغول ساخت خانه ای در شرق اصفهان بخش جلگه شدند.

 

افزایش ۲۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران در سال ۹۵

دبیر کانون شوراهای اسلامی کار تهران از اعمال افزایش ۲۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران در سال ۹۵ خبر داد و گفت: در صورت تأخیر در ابلاغ مصوبه هیأت وزیران، این مصوبه از ابتدای فروردین اجرایی خواهد شد.

 

کاهش حجم آب در مرحله سوم بازگشایی زاینده رود به ازای خسارت کشاورزی شرق اصفهان/ مصوبه ای که کم تر از یک هفته زیر سوال رفت

محمدرضایی گفت: متاسفانه با وجود مصوبه کمیته ۵ نفره مبنی بر دادن آب با حجم ۳۲ مترمکعب در ثانیه از سد آبشار به شرق اصفهان، طی تصمیم مدیر حوضه زاینده رود، این حجم آب به ۲۲ متر مکعب در ثانیه کاهش یافت.

 

آب پشت سد زاینده رود مطلوب نیست/ انتقال آب به فلات مرکزی نباید تحت تاثیر جوهای سیاسی قرار گیرد

حجت الاسلام سالک گفت: امیدواریم مدیران شهرستانی و فرماندار راه حل مناسبی در زمینه حل مشکل کشاورزان بیندیشند.

 

چرایی کمک جمهوری اسلامی ایران به سوریه و عراق بر اساس دکترین ام القرا

تحلیل چرایی کمک ایران به همسایگان مسلمان بر اساس دکترین” ام القرا “می تواند گویایی نقش مهم ایران در امت اسلامی باشد ملاک در ام القرا ولایت است.

 

«کم سواد»؛ صفت جدید اصلاحات برای انتقام‌ از سید احمد خمینی (ره)

در شرایط جدید سیاست کشور، نوبت به همگرایی با گروهک نهضت آزادی و حامیان آقای منتظری برای انتقام از حجت‌الاسلام سید احمد خمینی با تابلوی اعتراض به عدم حضور حجت‌الاسلام سید حسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان فرارسیده است.

 

بازدید سردار آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان از شرکت قارچ یکتای سپاهان

بازدید سردار آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان از شرکت قارچ یکتای سپاهان

 

تاسیس کلانتری کفران در دستور کار مسئولان قرار داده شد

دهیار دهستان کفران گفت: تاسیس کلانتری در بزرگترین روستای بخش بن رود از جمله خواسته های به حق مردم این روستا است که امیدواریم به سرانجام برسد.

 

پایگاه امداد جاده ای هلال احمر، نیازی که هر لحظه احساس می شود

ترافیک بسیار بالا و خطرات وآمار سوانح، مسئولان کفران را برآن داشت تا پیگیری های گسترده ی خود را برای احداث این پایگاه امداد و نجات هلال احمر ادامه دهند.

 

آبِ زاینده‌رود به اصفهان رسید

پس از باز شدن دریچه‌های سد زاینده‌رود با تأخیر چند روزه، آب با هدف تأمین نیاز کشاورزان در رودخانه زاینده‌رود جاری شد و شب گذشته به اصفهان رسید.

 

تودیع و معارفه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جرقویه /تصاویر

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جرقویه با حضور رئیس محترم اداره منابع طبیعی شهرستان اصفهان در محل بخشداری برگزار گردید.

 

مصوبه ۹ ماده ای بهترین گزینه برای مدیریت حوضه آبریز زاینده رود است

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه مصوبه ۹ ماده ای بهترین گزینه برای مدیریت حوضه آبریز زاینده رود است بر لزوم اجرای جدی و دقیق مصوبات حوضه آبریز زاینده رود توسط وزارت نیرو و استانداران اصفهان، چهار محال و بختیاری تاکید کرد.

 

رد صلاحیت خالقی توسط شورای نگهبان، براساس قانون و دفاع از حق الناس است/ مستندات این رد صلاحیت از سوی اصلاح طلبان به دست شورای نگهبان رسید

عضو سابق هیأت نظارت بر انتخابات اصفهان با تاکید براینکه مینو خالقی در ارائه سابقه خود به شورای نگهبان صادقانه عمل نکرد گفت: نظارت شورای نگهبان یک نظارت استصوابی است که از ابتدای ثبت نام تا تصویب اعتبارنامه نماینده گان را شامل می شود.

 

سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان اصفهان برگزار می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه، مرحله شهرستانی آن به زودی برگزار می شود.

 

چرا مینو خالقی به شورای نگهبان شکایت نمی‌کند؟

آرای مینو خالقی در انتخابات اصفهان از سوی شورای نگهبان ابطال شد، اما این داوطلب طی ۱۵ روز گذشته هیچ شکایتی به شورای نگهبان نکرده است و تنها حامیان وی در رسانه‌ها مشغول حمله به شورای نگهبان هستند.

 

تاثیر آب، فاکتور مهمی در برداشت محصول است/ پیش بینی برداشت ۴.۵ تن گندم در هکتار از اراضی کشاورزی

محمد هادی کاراندیش گفت: اگر آب کافی برای کشت اختصاص داده نشود، کاهش سطح سبز با رهاکردن بخشی از کشت صورت می گیرد که یکی از عوامل افت اراضی کشت شده به شمار می رود.

 

نقشه کشی اصلاح طلبان برای اردیبهشت ماه

تکلیف یک چهارم کرسی های مجلس دهم تاکنون روشن نشده و روز ۱۰ اردیبهشت قرار است تا آرای مردم تکلیف مجلس دهم را یکسره کند.

 

امروز « ۱۹ فروردین »،روز شرف الشمس

شرف الشمس شروطی دارد. اینکه در ساعات مشخصی از روز نوزدهم برج حمل نوشته شود و به نام کسی باشد که قرار است از آن دائما استفاده کند. به همین دلیل است که بین شرف الشمس‌هایی که در بازار فروخته می‌شوند نمونه غیر اصل زیاد است

 

پیگیری مسئولان هرندی تا حصول نتیجه قانونی ادامه دارد/ رونق همدلی بین شهرها، باید دنبال شود

بخشدار بخش جلگه در رابطه با اعتراض مردم هرند به نصب نیوجرسی در سه راهی هرند – کوهپایه گفت: در جلسه روز شنبه در فرمانداری اصفهان، به طرح موضوع پرداخته می شود تا بتوان نظر کارشناسی مناسبی در این خصوص اخذ گردد

مهم ترین اخبار شرق اصفهان و پربازدید ترین اخبار استان و کشور را در اصفهان شرق رصد کنید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.